Rozrywka » Święta

ŚWIĄTECZNA EDYCJA KAW NESPRESSO. PRZENOSI ZMYSŁY DO ŚWIATA HYGGE I FIKA

ŚWIĄTECZNA EDYCJA KAW NESPRESSO. PRZENOSI ZMYSŁY DO ŚWIATA HYGGE I FIKA
Zobacz więcej zdjęć »
Ruszyła właśnie świąteczna kampania Nespresso – w tym roku pod hasłem „Indulgent Nordic Moment: Poczuj ciepło od środka”. Kontynuując tradycję limitowanych edycji świątecznych kaw, Nespresso pragnie zabrać swoich klientów w świat pełen wyjątkowych aromatów i smaków.

„Hygge” i „fika” to słowa, które trudno przetłumaczyć na inne języki, ale idealnie oddają styl życia panujący w krajach skandynawskich. „Hygge”, filozofia szczęścia mająca swój początek w Danii, odnosi się do kreowania przytulności, ciepła i czerpania przyjemności z chwili. Natomiast „fika” określa szwedzkie zamiłowanie do małej przerwy na kawę i coś słodkiego. Sztuka tworzenia przyjaznej atmosfery, którą wypełnia zapach aromatycznej kawy stanowi kwintesencję skandynawskiego stylu życia. Wyjątkowym czasem na doświadczenie nordic moments jest okres świąteczny, który sprzyja oddawaniu się przyjemnościom. Na ten wyjątkowy czas Nespresso przygotowało nową, limitowaną edycję kaw inspirowaną skandynawską filozofią szczęścia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Kolekcja Variations to mieszanki zapewniające niepowtarzalne doznania smakowe inspirowane „hygge” i „fika”. Kawa o aromacie ciasta migdałowego, który uzyskano dzięki połączeniu herbatników i wanilii z bazą Livanto charakteryzuje Nordic Almond Cake Flavoured. Inspiracją dla opracowania tego smaku było tradycyjne norweskie ciasto Kvæfjordkake. Nordic Cloudberry Flavoured to harmonijne połączenie palonych, karmelizowanych nut Livanto i słodkiej, dżemowej owocowości z kwasowością malin. Dopełnieniem kaw smakowych jest Noridc Black wyjątkowa mieszanka afrykańskiej i południowoamerykańskiej Arabiki, łącząca nuty zbożowe z owocowym aromatem.

 

Nespresso Variations to nie tylko niepowtarzalne doznania smakowe, ale również estetyczne. Poza wyjątkowymi kawami inspirowanymi skandynawskimi specjałami świąteczną kolekcję uzupełniają dedykowane akcesoria, stworzone przez znaną projektantkę Louise Campbell. Inspiracją do zaprojektowania motywu przewodniego świątecznej kolekcji Nespresso są warstwy, które odzwierciedlają charakterystyczny krajobraz skandynawski. Nawiązują również do przenikających się różnych kolorów i smaków w ciastach, ale też bogactwa aromatów i wielopoziomowej struktury kawy w filiżance. Ta wiodąca we współczesnym duńskim designie postać, słynie z eksperymentowania z wolnymi, nieograniczonymi formami i nowymi technologiami. Jej prace można znaleźć w kolekcjach muzealnych w Europie i Stanach Zjednoczonych. Louise Campbell zaprojektowała świąteczne opakowania na kapsułki, kubki turystyczne i filiżanki, nadając świątecznej kolekcji znamiona skandynawskiego minimalizmu.

 

Kampanii towarzyszy nowa metalowa wersja ekspresu Essenza Mini, którego barwę dopasowano do designu nowoczesnej kuchni. Urządzenie nada współczesnemu wnętrzu stylowy charakter.

 

Cena jednej kapsułki kawy z edycji limitowanej Variations wynosi 2,10 zł. Kawa Nespresso dostępna jest w butikach Nespresso. Można ją zamówić także poprzez Centrum Obsługi Klienta, stronę www.nespresso.com oraz aplikację mobilną. Więcej informacji o kolekcji Variations można znaleźć na stronie: https://www.nespresso.com/pl/pl/festive-coffee-pods-range.

 

***

INFORMACJE DODATKOWE

Nordic Almond Cake Flavoured

Intensywność: 6

Profil aromatyczny: profil kawy Livanto + krem waniliowo-migdałowy

 

Nordic Cloudberry Flavoured

Intensywność: 6

Profil aromatyczny: profil kawy Livanto + malina moroszka

 

Nordic Black

Intensywność: 5

Profil aromatyczny: owocowa, zbożowa

 

***

 

DEDYKOWANY PROGRAM RECYKLINGU NESPRESSO

Dostarczanie najwyższej jakości wiąże się z odpowiedzialnością, którą Nespresso ponosi zarówno wobec konsumentów jak i wobec środowiska. Marka inwestuje w dedykowany system recyklingu, dzięki któremu każda odzyskana kapsułka może odrodzić się jako przedmiot codziennego użytku, np. rama roweru, długopis czy bransoletka. Wystarczy zanieść zużyte kapsułki do jednego z butików Nespresso lub przekazać je kurierowi podczas odbioru swojego zamówienia złożonego w sklepie on-line. Nespresso zachęca konsumentów, by aktywnie korzystali z dedykowanego programu recyklingu.

***



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIG-PICTURE

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »