Firma » Reklama
Świąteczna kampania HELIO
Zobacz więcej zdjęć » |
Bakaliowa marka HELIO od lat prowadzi wyróżniające się na tle branży kampanie medialne promujące wizerunek zdrowej marki - na co dzień i od święta. Linia bakalii bez konserwantów HELIO Natura czy unikalne masy do ciast HELIO bez glutenu i tłuszczu palmowego to bestsellerowe produkty polskiego producenta, których sprzedaż w kluczowym dla branży okresie przedświątecznym co roku wspierana jest intensywną kampanią reklamową prowadzoną w wysokozasięgowych kanałach komunikacji. W ostatnich latach wartość realizowanych kampanii wyceniana była przez niezależne agencje badawcze na kilkanaście milionów złotych rocznie, co stanowiło lwią część wydatków promocyjnych całej branży. Przykładowo masy do ciast HELIO jako jedyne promowane były w ostatnim czasie w TV.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marka HELIO jest również bardzo aktywna w social mediach, w tym na swoich profilach społecznościowych, gdzie na bieżąco komunikuje się ze swoimi fanami, ale też współpracuje z popularnymi blogerami kulinarnymi i influencerami, którzy regularnie polecają i wykorzystują produkty HELIO m.in. w autorskich przepisach, dzieląc się nimi ze swoją społecznością. By zachęcić Internautów do wspólnej, kulinarnej przygody z HELIO, polski producent bakalii publikuje także na swoim na kanale YT „HELIO – Bakaliowe klimaty” – praktyczne i efektowne wideo przepisy w modnej technice szybkiego montażu. Jest również autorem kampanii viralowych - zabawnych filmików, m.in. z Hardcorowym Koksem „Najpierw masa, później… ciacho! Z HELIO nie ma lipy!”, które cieszą się sporą popularnością zwłaszcza wśród młodszego pokolenia.
Przed nami kolejna świąteczna kampania podczas której HELIO z pewnością pozytywnie wyróżni się na tle konkurencyjnych produktów, zapewniając konsumentom masę smakowitej rozrywki i kulinarnych inspiracji w bakaliowym klimacie ze świątecznymi przebojami HELIO w roli głównej :-)
Nadesłał:
Agnieszka EFEKTPR
|
Komentarze (0)