Firma » Reklama
Świąteczna kampania HELIO
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Prowadzona w kluczowym dla branży bakaliowej okresie przedświątecznym intensywna kampania promocyjna ma na celu zwiększenie sprzedaży uznanych produktów HELIO, w tym przede wszystkim bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz bezglutenowych mas do ciast HELIO. Szerokie cross-mediowe działania obejmują czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, a także prasę branżową, lifestylową i kobiecą.
Kampania realizowana jest także działaniami content marketingowymi w Internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych. Do wsparcia sprzedaży marka wykorzystuje również reklamę outdoorową w największych miastach Polski. Kampania uzupełniona jest także promocją w punktach sprzedaży.
Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu intensyfikację sprzedaży produktów HELIO w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie świadomości marki w dłuższym przedziale czasowym.
Nadesłał:
artur_em
|

Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Stare Podgórze z gotowymi do odbioru mieszkaniami finalizującymi projekt Murapol Mateczniq
Jak urządzić piękną i komfortową łazienkę? Postaw na stelaż podtynkowy z designerskim przyciskiem
Stanowisko PORT PC w sprawie działań UOKiK, IH i KAS dotyczących kontroli pomp ciepła
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Komentarze (0)