Rozrywka » Rozrywka
Świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park
Zobacz więcej zdjęć » |
Wyraziste i przykuwające uwagę tło w wyróżniającym się fioletowym kolorze, a także symbol graficzny – gwiazdka – okalający postacie to główne elementy linii kreatywnej NoVa Park, której celem jest zaprezentowanie NoVa Park jako obiektu rodzinnego z bogatą ofertą handlową oraz licznymi gwiazdkowymi atrakcjami, do którego warto zajrzeć w tym niezwykłym czasie przedświątecznym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Grudniowe dni w NoVa Park będą pełne magicznych atrakcji dla całej rodziny. Nie zabraknie eventów dla dzieci, akcji prosprzedażowej z upominkami w podziękowaniu za zakupy w NoVa Park, a także jarmarku świątecznego, na które zapraszamy nie tylko mieszkańców Gorzowa, ale także całego regionu.
„Najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park zachęca mieszkańców Gorzowa i regionu do odwiedzin naszego Centrum w okresie przedświątecznym. Zależało nam na podkreśleniu wizerunku NoVa Park jako miejsca rodzinnego i przyjaznego, w którym panuje gwiazdkowa atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu idealnych prezentów świątecznych dla naszych najbliższych” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Świąteczna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, radia, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Carry, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Loox Optyk czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.
Właścicielem i zarządcą NoVa Park jest firma Prime Kapital.
www.nova-park.pl
Prime Kapital to jeden z wiodących operatorów w branży nieruchomości, koncentrujący swoje działania na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz inwestujący głównie w projekty handlowe oraz mieszkaniowe. W portfolio Prime Kapital znajduje się ponad 20 projektów, obejmujących projekty deweloperskie na różnych etapach realizacji. Zespół Prime Kapital tworzy ponad 200 doświadczonych specjalistów ds. nieruchomości.
www.primekapital.com
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)