Rozrywka i wypoczynek » Sport

Święto judo na Białołęce

18 października w Białołęckim Ośrodku Sportu odbył się ogólnopolski turniej judo dla dzieci w wieku od 9 do 12 lat, organizowany przez Uczniowski Klub Judo Arcus Białołęka.

Tegoroczna dziesiąta, jubileuszowa edycja Turnieju im. Grzegorza Malika cieszyła się niezwykłą popularnością wśród młodych judoków - w imprezie wzięło udział ponad 300 zawodników z całej Polski!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Turniej rozgrywaliśmy aż na czterech matach, co bardzo rzadko zdarza się nawet w juniorskich i seniorskich turniejach rankingowych w Polsce, nawet w pucharach czy Mistrzostwach Polski! Cieszymy się, że judo jest tak popularne wśród młodych ludzi i jesteśmy dumni, że to właśnie nasz klub tak mocno rozwija pasję do tego sportu wśród młodzieży. Trzeba również podkreślić, że tak dynamiczny rozwój judo na Białołęce i sukcesy wychowanków UKJ nie byłyby możliwe bez wsparcia naszych sponsorów" - powiedział prezes klubu, Mirosław Szerszeniewski.

Nagrody główne w turnieju ufundował Arcus S.A., jeden z największych na polskim rynku dostawców zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową oraz wyłączny przedstawiciel japońskiej marki Kyocera w Polsce. Arcus S.A. jest też jedną z firm, która już od wielu lat współpracuje z UKJ Białołęka, czego dowodem jest niedawna zmiana nazwy klubu na UKJ Arcus.

„Zarówno Kyocera jak i judo to owoc japońskiego dążenia do perfekcji i wytrwałości w pokonywaniu przeszkód. Jesteśmy niezwykle dumni, widząc jak wsparcie Arcusa pomaga młodym adeptom judo w osiągnięciu wspaniałych sukcesów - medali Mistrzostw Polski, Mistrzostw Europy, a w przyszłości może także medali olimpijskich" - powiedział Michał Gembal, dyrektor marketingu Arcus S.A.

Każdy z młodych judoków, który zwyciężył w swojej kategorii będzie mógł osobiście przekonać się o trwałości i wydajności urządzeń Kyocera. Każdy z nich otrzymał drukarkę laserową Kyocera, wyposażoną w unikalny ceramiczny bęben, pozwalający na wydrukowanie 100 000 tysięcy stron.

 

 

O GRUPIE ARCUS

ARCUS SA jest jednym z największych na polskim rynku dostawców zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. ARCUS SA jest przedstawicielem Kyocera Document Solutions oraz Pitney Bowes w Polsce. ARCUS SA i spółki zależne: T-matic Systems SAoraz ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o. dostarczają również kompleksowe rozwiązania oraz usługi z zakresu telematyki i inteligentnych sieci, a także integracji rozwiązań ICT (technologie informacyjno-telekomunikacyjne). Czwartą spółką wchodzącą w skład GRUPY ARCUS jest DocuSoft Sp. z o.o. produkująca systemy do obiegu informacji. Do największych klientów GRUPY ARCUS należą banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy z branży telekomunikacyjnej, operatorzy pocztowi
i logistyczni oraz administracja publiczna na szczeblu centralnym i lokalnym.

O KYOCERA Document Solutions Europe B.V.

KYOCERA Document Solutions jest jednym z wiodących na świecie dostawców rozwiązań z zakresu zarządzaniem dokumentami. Zakres produktów i usług firmy obejmuje drukarki ECOSYS, niezawodne urządzenia wielofunkcyjne, wysokiej jakości materiały eksploatacyjne i szeroki zakres rozwiązań programowych i Managed Services Document (MDS). Oferta KYOCERA Document Solutions zawiera innowacyjne produkty z komponentami o długiej żywotności. Ich użytkownicy korzystają z niskiego całkowitego kosztu posiadania (TCO) rozwiązań oraz wysokiej wydajności
w każdym miejscu pracy. Oferta rozwiązań i usługi Managed Document Services umożliwiają klientom zmniejszenie kosztów, pozytywny wpływ na środowisko oraz poprawę efektywności i niezawodności procesów biznesowych w tym samym czasie. Więcej informacji na stronie: www.kyoceradocumentsolutions.pl.

KYOCERA Document Solutions Inc. jest spółką zależną firmy Kyocera Corporation, która w 2009 roku obchodziła swoją 50-ą rocznicę. Zajmująca 531 miejsce na liście 2000 największych światowych firm notowanych na giełdzie magazynu Forbes, Kyocera jest wiodącym producentem nowoczesnej ceramiki, komponentów elektronicznych, ogniw słonecznych i elektronicznego sprzętu biurowego. Długoterminową strategią wzrostu KYOCERA są działania wspierające sektory telekomunikacji, przetwarzanie informacji, ochrony środowiska oraz poprawy jakości życia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agpress

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »