Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Święto piękna w Bolonii
Zobacz więcej zdjęć » |
Już czterdziesty trzeci raz wystawcy z całego świata mogli spotkać się na prestiżowych targach Cosmoprof Worldwide Bologne. Wśród obecnych w Bolonii swoje osiągnięcia zaprezentowały firmy produkujące kosmetyki, sprzęt i wyposażenie do salonów kosmetycznych oraz ośrodków SPA, jak również producenci opakowań i twórcy biżuterii.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nie zabrakło też przedstawicieli prasy branżowej z kilkudziesięciu krajów. Podobnie, jak w latach ubiegłych, także tegoroczna edycja została podzielona na kilka stref tematycznych. Spośród kilkunastu pawilonów, cztery poświęcone były kosmetyce profesjonalnej.
- Bolońskie targi to doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz przyjrzenia się najświeższym trendom w branży - komentuje Patricia Popławska, prezes Clareny. W tym roku nasze stoisko znalazło się w prestiżowym pawilonie Beauty & Estetica, gdzie swoje produkty i usługi prezentowały największe na świecie firmy specjalizujące się w kosmetyce profesjonalnej. Produkty Clareny cieszyły się dużym zainteresowaniem, a największe emocje wzbudziły urządzenia do zabiegów kosmetycznych Rubica, które produkujemy w Polsce.
Rubica to nowoczesne urządzenia zbudowane według autorskiego projektu specjalistów z Clareny w oparciu o najnowsze osiągnięcia technologiczne. We Włoszech zaprezentowane zostały Urządzenie Do Liposukcji Ultradźwiękowej, Dermomassager/Cellulogia, Face Lifting, Radio Frequency, Mesotherapy Ultra System, Microdermabrasion Diamond System oraz Ultra Cavi Sonic. Clarena wystawiła również luksusową linię kosmetyków z serii Diamond, w skład której wchodzą Diamond Night Essence (diamentowa esencja na noc), Diamond Lift Day Cream (diamentowy krem liftujący na dzień), Diamond Lift Serum (diamentowe serum liftujące), Diamond Lift Mask (diamentowa maska liftująca), Diamond & Caviar Micellar Gel (żel micelarny z diamentem i kawiorem) i Diamond & Caviar Micellar Gel (tonik micelarny z diamentem i kawiorem). Linia zawiera m.in. innowacyjny kompleks odmładzający Vitasource ™ i diamentowy pył.
- W przyszłym roku również pojedziemy na Cosmoprof. Włoska aura sprzyja światu piękna i nawiązywaniu nowych znajomości biznesowych. Liczymy na to, że zdobyte kontakty zaowocują nowymi kontraktami na rynkach zagranicznych – podkreśla Patricia Popławska.
Cosmoprof Worldwide Bologna to największa impreza branży kosmetycznej na świecie. Od ponad 40 lat, rok rocznie do malowniczej Bolonii ściągają firm m.in. z Europy, Azji oraz obu Ameryk. Poprzednia edycja Cosmoprof Worldwide Bologna była rekordowa i zgromadziła 2 248 wystawców z 60 państw, a samą imprezę odwiedziła imponująca liczba 139 523 zwiedzających. Łączna powierzchnia targowa zajęła aż 91 tys. m2. Relację z tej gigantycznej imprezy prowadziło 513 dziennikarzy.
Nadesłał:
Tomasz Kordowski [PR time]
|
Komentarze (0)