Firma » Biznes

SwipBox i Peak Technologies wznoszą usługę „click&collect” na nowy poziom

SwipBox i Peak Technologies wznoszą usługę „click&collect” na nowy poziom
Zobacz więcej zdjęć »
Nowe rozwiązanie „click&collect” (ang. „kliknij i odbierz”), za którym stoją SwipBox i Peak Technologies, może zrewolucjonizować zakupy bezcłowe. Usługa umożliwia klientom wygodny odbiór przesyłki z obsługiwanego przez aplikację automatu paczkowego znajdującego się na lotnisku.

Unikalna usługa płynnie integruje rozwiązania detaliczne firmy Peak Technologies z automatami SwipBox Infinity, które nie wymagają zewnętrznego ładowania oraz stałego mocowania, dzięki czemu operatorzy lotnisk mogą je dowolnie przestawiać w zależności od aktualnych potrzeb. Beneficjentami narzędzia „click&collect” będą przede wszystkim pasażerowie samolotów, zyskujący możliwość odbioru przesyłek w cyklu 24/7 bez stania w kolejkach w strefach wolnocłowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Dodanie automatów paczkowych jako opcji odbioru pozwala naszym sprzedawcom detalicznym oferować jeszcze wyższy poziom komfortu. W rzeczywistości najbardziej w urządzeniach z linii Infinity urzekła nas elastyczność. Czas instalacji automatu wynosi zaledwie dziesięć minut, co ułatwia dodawanie kolejnych schowków w okresach szczytowych, jak na przykład sezonach świątecznych, gdy ruch na lotniskach jest wzmożony – powiedział Rene Schrama, dyrektor zarządzający Peak Technologies Europe.

 

W ramach współpracy, poza automatami Infinity, SwipBox zapewni dedykowane aplikacje mobilne zarówno na potrzeby dostaw, jak i odbiorów.

 

Peak Technologies jest wiodącą, globalną firmą na rynku technologii handlu detalicznego. W połączeniu z naszym doświadczeniem w zakresie automatów paczkowych oraz tworzenia aplikacji do ich obsługi, wierzymy, że wspólnie dostarczymy bardzo atrakcyjną usługę, która będzie wykorzystywana na lotniskach na całym świecie. Nasze marki mają doskonałą synergię. Jestem pewien, że gdy tylko detaliści doświadczą rozwiązania „click&collect”, zrobimy bardzo dynamiczny krok naprzód w rozwoju e-commerce – dodał Kasper Cort, CCO SwipBox.

 

Siedziba główna Park Technologies znajduje się w Stanach Zjednoczonych. Firma od lat jest uznanym dostawcą kompleksowych rozwiązań technologicznych, działając w różnych branżach, wywierając jednocześnie wpływ na globalny sektor detaliczny. Usługa „click&collect” jest wdrażana przez europejski oddział przy ścisłej współpracy ze SwipBox , producentem automatów paczkowych, który na przestrzeni ostatnich lat wyprodukował ponad 40 tysięcy urządzeń w ponad 30 krajach na całym świecie.

 

Rozwiązanie „click&collect” zostało już wdrożone na jednym z lotnisk w Irlandii. Kolejne działania w zakresie implementacji usługi będą podejmowane w najbliższych tygodniach i miesiącach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

2pr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »