Firma » Prawo

Symfonia uruchomiła Infolinię KSeF

Sejm przyjął nowelizację ustawy o VAT, która wprowadza obowiązek stosowania Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Aby pomóc przedsiębiorcom w efektywnym wdrożeniu systemu, Symfonia uruchomiła bezpłatną Infolinię Symfonia KSeF.

- Przedsiębiorcy już teraz powinni rozpocząć przygotowania do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur, by spełnić nowy wymóg od 1 lipca 2024 roku. Niezbędne jest przeprowadzenie jak najszerszej kampanii informacyjnej, która pokaże na czym polega implementacja systemu, jak się do niej przygotować oraz z jakimi wyzwaniami będą się mierzyć firmy. Aby wyjść naprzeciw zainteresowanym, uruchomiliśmy Infolinię Symfonia KSeF. Nasi eksperci wesprą zainteresowanych wiedzą merytoryczną i praktycznymi wskazówkami - mówi Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Konsultanci Infolinii Symfonii KSeF będą dostępni pod numerem telefonu 22 455 56 01 od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 16:00. Ta inicjatywa ma na celu zapewnienie klientom kompleksowego wsparcia w zakresie wdrożenia i korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur.

Dzwoniący będą obsługiwani w języku polskim. Użytkownik, rozpoczynając rozmowę, wyraża zgodę na jej rejestrację. Po połączeniu system zapowiedzi głosowych prowadzi po menu, prosząc o wybranie cyfry przyporządkowanej jednemu z czterech opcji:

Zakup Symfonia KSeF. Klienci zainteresowani zakupem rozwiązania KSeF od Symfonii będą mogli uzyskać szczegółowe informacje na temat funkcjonalności produktu, dostępnych opcji pakietowych oraz korzyści płynących z zastosowania systemu do elektronicznego wystawiania i przesyłania faktur.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące KSeF. Osoby korzystające z Infolinii Symfonia KSeF będą miały szansę zasięgnięcia informacji na temat obligatoryjnej daty wdrożenia systemu, procedury uwierzytelnienia, ewentualnych kar, jakie mogą wyniknąć z nieprzestrzegania przepisów, a także ogólnych zasad korzystania z KSeF.

Pomoc techniczna w zakresie obsługi KSeF w rozwiązaniach Symfonii. Dla klientów, którzy już korzystają z rozwiązań Symfonii, Infolinia zapewni kompleksową pomoc techniczną w zakresie obsługi KSeF. Eksperci z zespołu technicznego dostępnych na infolinii służą pomocą w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z używaniem systemu.

Biuro Obsługi Klienta Symfonii. Osoby poszukujące informacji na temat zamówień, aktualizacji, kontraktów i innych kwestii administracyjnych związanych z produktem Symfonia KSeF, mogą bezpośrednio skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem tej infolinii.

- Uruchomienie Infolinii Symfonia KSeF to kolejny już krok w kierunku zapewnienia klientom kompleksowego wsparcia w zakresie Krajowego Systemu e-Faktur. Regularnie rozmawiamy na ten temat z ekspertami branży finansowej, przedstawicielami MŚP i rządu oraz praktykami, którzy rozumieją wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorcami. Tak znaczące zmiany nie zdarzają się często i zależy nam, aby edukować, wyjaśniać i być partnerem tej transformacji – dodaje Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

karolinakwiecien

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »