Rozrywka i wypoczynek » Sport
Synertime dla Runmageddonu
Zobacz więcej zdjęć » |
Rynek sportów ekstremalnych stale rośnie, a działające na nim firmy coraz częściej się profesjonalizują i stawiają na skuteczną komunikację. To pozwala im budować przewagę względem konkurencji. – mówi Ewa Kaczmarek z Zarządu Synertime.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Synertime zrealizuje działania z zakresu media relations dla kluczowych wydarzeń Runmageddonu oraz będzie wspierać wizerunkowo firmę w zakresie doradztwa strategicznego i pozycjonowania jej ekspertów. Za koordynację prac zespołu pracującego na rzecz Runmageddonu odpowiada Ewa Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu Synertime.
Umowę podpisano na czas określony, z możliwością przedłużenia.
Najbliższe, wrześniowe wydarzenia to Runmageddon Warszawa (Intro 3km, Rekrut 6km, Junior
i KIDS) oraz odbywające się w jego trakcie Mistrzostwa Polski Dziennikarzy by Runmageddon.
Runmageddon to jeden z największych w Europie cyklicznych, ekstremalnych biegów przez przeszkody. W tym roku w Polsce odbywa się 15 imprez w 11 miastach. W 2016 roku we wszystkich startach uczestniczyło ponad 35 tys. osób – w roku 2017 rekord ten uda się znacznie pokonać, gdyż organizatorzy spodziewają się 50 tys. uczestników.
Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektówzrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Irmina Dzyr-Rainka
Account Manager
i.dzyr-rainka@synertime.pl
+514-810-666
Nadesłał:
RunmageddonBiuroPrasowe
|
Komentarze (0)