Kultura » Kultura
Syrenka w sercu Warszawy na urodziny COSTA COFFEE
- Akcja w przestrzeni miejskiej to kolejna odsłona działań prowadzonych w ramach naszej ogólnopolskiej kampanii „COSTA COFFEE - Kawiarnia z serca Londynu". Wspólnie z internautami wybraliśmy serca największych polskich miast - Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Krakowa i Trójmiasta. Niezmiernie cieszy nas zaangażowanie mieszkańców - blisko 1,5 tys. osób głosowało na swoich faworytów na profilu COSTA COFFEE na Facebooku, a informacja o akcji dotarła do prawie 300 tys. internautów. W stolicy bezdyskusyjnie wygrała właśnie Syrenka, na którą oddano blisko 50% głosów ze wszystkich 504 komentarzy. Do współpracy przy tworzeniu murali zaprosiliśmy uznanych, niezależnych artystów - grafików i ilustratorów, dzięki czemu w każdej lokalizacji powstanie unikatowe dzieło sztuki. To, co je łączy, to nie tylko miejskie symbole, ale także wyraźne nawiązanie do latte art, mistrzowskich umiejętności naszych baristów - komentuje Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu COSTA COFFEE POLSKA.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Syrenka na „Patelni"
Co robi nadwiślańska Syrenka w sercu Warszawy? Popija aromatyczną kawę i łapie pierwsze promienie majowego słońca na warszawskiej „Patelni". Wysiadając z Metra Centrum, można podziwiać dzieło Dawida Ryskiego - znanego ilustratora, grafika i muzyka, a przy tej okazji odebrać zniżkę na kawę w COSTA COFFEE.
To nie przypadek, że właśnie Dawid Ryski przygotował projekt muralu dla Warszawy - stąd pochodzi, od początku swojej kariery związany jest z tym miastem i tutaj realizuje wszystkie swoje projekty. Artysta - oprócz Syrenki odpoczywającej nad Wisłą, otoczonej baristami serwującymi pyszną kawę - przedstawił również inne elementy architektoniczne, charakterystyczne dla swojego ukochanego miasta. Każdy z łatwością dostrzeże na muralu Pałac Kultury i Nauki, Stadion Narodowy, wieżowiec Intraco, warszawskie ZOO czy Most Świętokrzyski. Jak przystało na prawdziwie londyńską markę, w projekcie nie mogło również zabraknąć ikon Londynu - Big Bena, Tower Bridge czy London Eye. Do pomalowania w sumie 3 ścian warszawskiej „Patelni" wykorzystano 90 litrów farby!
Rozkład jazdy
Jeszcze tylko przez tydzień można podziwiać miejskie dzieła sztuki w stolicy, w Łodzi przy ul. Nowomiejskiej i we Wrocławiu na ul. Piłsudskiego. W czerwcu akcja w przestrzeni miejskiej zawita do Poznania - street artu trzeba szukać na ul. Św. Marcin, a w lipcu COSTA COFFEE zaprasza do Krakowa (ul. Dietla) i Gdyni (ul. Morska).
O akcji muralowej COSTA COFFEE na bieżąco informuje w swoich mediach społecznościowych - na Snapchacie, Instagramie, Facebooku i YouTube. Oprócz relacji można znaleźć tam również konkurs z fantastycznymi nagrodami!
Nadesłał:
BrandLab
|
Komentarze (0)