Technologie » Telekomunikacja

System CIC 4.0 Interactive Intelligence dostępny w polskiej wersji językowej

System CIC 4.0 Interactive Intelligence dostępny w polskiej wersji językowej
Zobacz więcej zdjęć »
Grupa Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, wprowadziła na rynek polską wersję językową oprogramowania komunikacji zunifikowanej CIC 4.0.

CIC to wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP, zawierający funkcje komunikacji zunifikowanej, automatyzacji contact center i zarządzania procesami biznesowymi.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Udostępniona w drugiej połowie 2011 roku wersja 4.0 umożliwia m.in. analizę mowy w czasie rzeczywistym oraz wgląd w prowadzone działania przez portal webowy. Oprogramowanie jest również przystosowane do wdrożenia w modelu chmury prywatnej.

Projekt polskiej lokalizacji systemu objął tłumaczenie aplikacji użytkownika wraz z plikami pomocy, stworzono również polskojęzyczną wersję raportów systemowych. Wszystkie komunikaty głosowe zostały nagrane przez polskiego lektora i dostosowane do zasad polskiej gramatyki. Dotyczy to zarówno zapowiedzi systemowych w menu dostępowym IVR – na przykład informujących dzwoniącego o zajmowanej pozycji w kolejce oczekujących na połączenie – jak i komunikatów głosowych dla użytkownika systemu, np. odczytujących informacje o ilość wiadomości w jego skrzynce głosowej.

Polska lokalizacja została wprowadzona wraz z aktualizacją SU1, w pierwszej grupie języków, obejmującej również m. in. język niemiecki, francuski i hiszpański. Docelowo system będzie obejmował 18 języków, w tym chiński i hebrajski.

Polska wersja systemu łatwo integruje się z najpopularniejszymi na naszym rynku syntezatorami mowy, wykorzystywanymi do odczytywania dynamicznych danych dostarczonych przez system CIC. W branży finansowej mogą to być na przykład odczyty stanu konta rachunku bankowego czy też historii ostatnich wykonanych transakcji; inny przykład to podawane automatycznie klientom spółek z branży energetycznej informacje o awariach lub planowanych przerwach w dostawie energii.

Polska wersja modułu do analizy mowy w czasie rzeczywistym, aplikacji Interaction Analyser, będzie  dostępna pod koniec 2012 roku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »