Firma » Biznes

System Conrego wspiera MPI Poland Club

System Conrego wspiera MPI Poland Club
Zobacz więcej zdjęć »
MPI Poland Club, polski oddział międzynarodowego stowarzyszenia branży eventowej, w połowie lutego rozpoczął współpracę z firmą CDN, twórcą systemu rejestracji i obsługi uczestników konferencji Conrego. To początek partnerstwa, w ramach którego system będzie użytkowany w czasie cyklu konferencji.

Conrego i MPI Poland

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Współpraca między partnerami zakłada dostarczanie przez firmę CDN usług wdrożeniowych i konfiguracyjnych systemu Conrego na potrzeby wszystkich spotkań organizowanych przez MPI w roku 2011. Ponadto CDN gwarantuje Stowarzyszeniu pomoc techniczną i merytoryczną w zakresie korzystania z ich systemu.

Stowarzyszenie MPI Poland będzie organizować cykl konferencji mających na celu budowanie globalnej społeczności, działającej na rzecz rozwoju przemysłu spotkań na całym świecie. Podczas tych eventów zostanie wykorzystany właśnie system Conrego. CDN przygotuje dedykowane moduły, które ułatwią i skrócą proces planowania oraz organizacji konferencji, zgodnie z potrzebami specyfiką MPI Poland.

- Zależy nam po pierwsze, na skróceniu czasu pracy podczas organizowanych przez nas konferencji. Po drugie, sądzimy, że jako światowa organizacja, MPI Poland Club powinno iść z duchem czasu i wdrażać nowoczesne technologie podczas tak znaczących wydarzeń - mówi Agnieszka Faracik-Leśniak, członek Komisji Edukacyjnej MPI Poland Club.

System Conrego znacząco usprawnił proces organizacji pierwszego eventu MPI Poland, rozpoczynającego ten cykl konferencji. Jak podkreślają organizatorzy, największą korzyścią, która jest konsekwencją wykorzystania internetowego systemu jest łatwiejsza i szybsza rejestracja uczestników, usprawnienie weryfikacji danych gości i ich łatwe przetwarzanie. Ponadto, Stowarzyszenie ceni sobie przejrzystość informacji, jakie daje Conrego oraz intuicyjność posługiwania się tym rozwiązaniem.

Dlaczego współpraca z MPI Poland?

Inicjatorem współpracy  była pani Agnieszka Faracik-Leśniak z DMC Poland.

- Pani Agnieszka zaproponowała byśmy dołączyli do MPI Poland, bo to grupa wspaniałych ludzi związanych z branżą eventową - mówi Tomasz Chrościechowski, właściciel systemu Conrego. - Zanim jednak zdążyliśmy przystąpić do organizacji padła propozycja umowy partnerskiej. Z radością przyjęliśmy propozycję współpracy, bo tak jak MPI Poland dostrzegliśmy obustronną korzyść - dodaje Chrościechowski.

W poprzednich latach Stowarzyszenie MPI Poland Club posługiwało się uproszczonym rozwiązaniem polegającym na wysyłce rejestracji przez uczestników poprzez formularz na stronie internetowej MPI.

- Proces manualnej rejestracji był dla nas bardzo pracochłonny. - powiedziała Agnieszka Faracik-Leśniak, członek Komisji Edukacyjnej MPI Poland Club. - Przyjmowanie pieniędzy, ich bieżące zarządzanie i fakturowanie było uciążliwe i skomplikowane. Dzięki wdrożonym modułom Conrego proces ten został uproszczony do minimum wymaganej pracy. - dodaje Agnieszka Faracik-Leśniak.

W ramach podpisanej umowy partnerskiej, już 17 marca w Hotelu Radisson Blu Centrum w Warszawie odbędzie się pierwsza wspólna konferencja „II GENERAL ASSEMBLY & ANNUAL CONFERENCE "Reboot your business - a chance to work differently", która będzie realizowana w oparciu o internetowy system Conrego.

----

INFORMACJE O FIRMACH

Meeting Professionals International Poland, to jeden z oficjalnych oddziałów największej na świecie organizacji zrzeszającej przedstawicieli branży spotkań MPI. Stowarzyszenie zostało założone w 1972 roku w Stanach Zjednoczonych. Aktualnie MPI zrzesza ponad 25 tysięcy profesjonalistów, na co dzień związanych z obsługą wydarzeń biznesowych. MPI zajmuje się organizacją wydarzeń biznesowych, obsługą klientów biznesowych i tworzeniem polskiego przemysłu spotkań. Więcej na stronie http://www.mpiweb.pl/

Conrego, to internetowy system rejestracji uczestników kongresów, konferencji i seminariów pozwalający na dopasowanie modułów aplikacji do indywidualnych potrzeb klienta.

System Conrego  umożliwia szybką i łatwą rejestrację gości, pozwala na komunikację z uczestnikami i aktualizację informacji o nich, zarządzanie abstraktami i agendami oraz rezerwację noclegów. Aplikacja umożliwia osobom zarejestrowanym wybór dodatkowych atrakcji, a organizatorom pozwala na wgląd w szczegółowy kosztorys oraz ułatwia zestawianie danych o uczestnikach konferencji. Conrego zapewnia uczestnikom najwyższy poziom bezpieczeństwa a organizatorom daje możliwość elastycznej i łatwej koordynacji wydarzenia. Więcej na stronie http://www.conrego.pl/ i na Facebook.com/Conrego.

CDN Konsulting Internetowy działa na polskim rynku od stycznia 2010 roku. Jej założycielem jest Tomasz Chrościechowski, który z branżą internetową związany jest już od dziesięciu lat. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym, gdzie m.in. prowadził platformę internetową związaną z handlem zapytaniami kredytowymi. Początkowo Firma CDN stworzyła projekt pod nazwą SerwisKonferencji. Natomiast od listopada 2010 roku zdecydowała się na zmianę brandu. Wynikiem tego jest obecna nazwa Conrego. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marta_SARTO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »