Firma » Biznes
Systemy rezerwacyjne SYNERWAY S.A. w drodze na NewConnect
W ramach oferty private placement spółka zaoferuje akcje z nowej serii C. SYNERWAY zamierza pozyskać 1,5 mln zł, które przeznaczy na kontynuację dynamicznego rozwoju core-biznesu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spółka działa w obszarze nowych technologii, łączy kompetencje z zakresu mediów interaktywnych oraz automatyzacji procesów sprzedażowych B2B i B2C. Jednym z flagowych produktów firmy jest system BlueVendo, który powstał jako efekt ponad 6 lat doświadczeń we wdrażaniu systemów rezerwacyjnych, systemów CRM oraz ERP. System BlueVendo stanowi tym samym unikatowe rozwiązanie na skalę europejską.
Środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na dalszy rozwój biznesowy. Rok 2007 spółka zamknęła z 60% wzrostem przychodów w stosunku do roku poprzedniego. Długofalowo SYNERWAY planuje konsolidację bardzo rozdrobnionego, a przy tym rosnącego w tempie 40% rocznie rynku e-marketingu, oraz ekspansję na inne europejskie rynki, między innymi czeski i brytyjski. Bieżący rok spółka zamierza zamknąć z wynikiem 0,35 mln zł (zysk operacyjny (EBIT)), przy przychodach na poziomie 2,25 mln zł (netto). Natomiast w 2009 roku obroty firmy przy ostrożnym business-planie wzrosną 3-krotnie, a zysk 6-krotnie. Prognozy na lata 2010-2012 przewidują następującą dynamikę wzrostu obrotów: 212%, 158%, 138%, oraz analogicznie zysku: 301%, 187%, 148%, co będzie możliwe właśnie dzięki pozyskaniu finansowania w tym roku.
------
Początki firmy sięgają roku 2002, kiedy to SYNERWAY był twórcą rewolucyjnego i jednego z pierwszych systemów CMS w Polsce, służącego do zarządzania treścią Web. W ramach internetowych serwisów, SYNERWAY współpracował m.in. z takimi firmami jak AGORA SA czy ITI Film Studio, WFD Translift oraz PORR Polska, BRAAS Polska, Silka Polska, Legrand Polska.
Równolegle do prowadzenia projektów w ramach marketingu interaktywnego, spółka zajmowała się tworzeniem systemów rezerwacyjno-sprzedażowych dla branży turystycznej.
W zakresie platform rezerwacyjnych i sprzedażowych spółka współpracowała z takimi firmami jak: DITO, Hotele Warszawskie Syrena (w tym Hotel Polonia Palace), sieć hoteli StartHotel, sieć hoteli PUHiT, Lufthansa City Center, Orbis Travel oraz Polish Prestige Hotels & Resorts. Pod koniec 2007 roku spółka wdrożyła system rezerwacji wycieczek BlueVendo dla Exim Tours - jednego z największych touroperatorów w Polsce. Obecnie rozpoczęła także ekspansję na rynki zachodnie, czego konsekwencją jest zakończone w kwietniu tego roku wdrożenie we włoskiej spółce Caput Mundi.
Kontakt:
Ada K Kluzek, PR & IR - Carda Advising Ada.Kluzek@carda.pl, +48 889 214 232
Piotr Wąsiewicz, Beliard, piotr.wasiewicz@beliard.pl, +48 692 949 301
Nadesłał:
Piotr Wąsiewicz
|
Komentarze (0)