Firma » Biznes

Szczupłe rozwiązanie dla firmy Huel: Kuehne+Nagel dostarcza usługi e-commerce w Polsce

Szczupłe rozwiązanie dla firmy Huel: Kuehne+Nagel dostarcza usługi e-commerce w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel, producentem żywności kompletnej pod względem odżywczym.

Dedykowane centrum dystrybucyjne Kuehne+Nagel w Święcicach pod Warszawą będzie odpowiedzialne za odbiór towarów z zakładów produkcyjnych Huel oraz za ich magazynowanie, kompletację i pakowanie w celu dalszej dystrybucji do dwunastu krajów europejskich w serwisie door-to-door.

Na początku przestrzeń magazynowa będzie obejmowała ponad 1000 m2.
Obiekt będzie wyposażony w regały wysokiego składowania palet i w regały grawitacyjne wykorzystywane do kompletowania i pakowania zamówień. Dodatkowo zautomatyzowane rozwiązanie do robienia zdjęć każdej zapakowanej przesyłki generuje dodatkową wartość dla klienta.

„W ostatnich latach Kuehne+Nagel rozwija swoje usługi e-commerce na całym świecie. Dynamiczny rozwój tego sektora na polskim rynku jest okazją do wykazania się zdolnością zaspokojenia potrzeb logistycznych, szczególnie dla tak prężnie rozwijających się firm jak Huel. Aby umożliwić efektywną obsługę na wszystkich dwunastu europejskich rynkach, stworzyliśmy dedykowany system zarządzania zamówieniami, który jest bezpośrednio połączony ze sklepem internetowym klienta. Cieszymy się, że możemy wspierać rozwój biznesu Huel,” komentuje Christophe Le Corre, Dyrektor Logistyki Kontraktowej w polskim oddziale Kuehne+Nagel.

„Obecnie dystrybuujemy nasze produkty do europejskich klientów z dwóch obiektów Kuehne+Nagel zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii i w Luksemburgu. W związku z rosnącym popytem na nasze produkty postanowiliśmy otworzyć trzecie centrum dystrybucyjne z Kuehne+Nagel w Polsce, aby jeszcze bardziej skrócić czas dostawy i poprawić poziom obsługi naszych klientów. Możliwości łańcucha dostaw zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym w połączeniu z niezmiennie wysokim poziomem obsługi klientów są kluczem do naszego dalszego
sukcesu. Do tego przyczyni się też otwarcie czwartego obiektu przez Kuehne+Nagel w Japonii planowanego na trzeci kwartał 2020 roku,” dodaje Neville Dobson, szef działu logistyki w Huel.

Kuehne + Nagel łączy globalną skalę wiodącej organizacji logistycznej z elastycznością wymaganą w handlu elektronicznym. Oferuje rozwiązania w zakresie e-commerce, dostaw ostatniej mili, usług transgranicznych oraz usług cyfrowych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kuehne + Nagel

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »