Dom » Wnętrza

Sześciopak inspiracji

Sześciopak inspiracji
Zobacz więcej zdjęć »
Interprint przedstawia sześć dekorów reprezentujących nowe trendy

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Tak jak w dziedzinie mody skowronkami trendów są tkaniny, tak w wypadku mebli i wyposażenia wnętrz są to dekory. Interprint, międzynarodowa drukarnia papierów dekoracyjnych zgodnie ze swoim hasłem “Points of view” przeprowadziła warsztaty z udziałem czołowych europejskich przedstawicieli rynku by wspólnie z nimi wytypować propozycje, które ukształtują w tym roku trendy na rynku mebli i wyposażenia wnętrz. Wspólnie wybrano 6 dekorów, które zdaniem uczestników warsztatów w Arnsbergu reprezentują najlepiej aktualne tendencje.

Nash Oak – Nietypowy.
Szukamy poczucia bezpieczeństwa, poczucia zakorzenienia i pewności, ale jednocześnie uciekamy od rustykalności w przestarzałym wydaniu. Wolimy raczej naturalność, autentyczność – dlatego spodoba nam się ten nietypowy dębowy dekor. Drewno jakby poddane działaniu morskiej wody, z delikatnie zaznaczonymi klepkami, które przywodzą na myśl podłogę lub blat stołu. Z tego dekoru emanuje naturalna energia, sprawia, że każdy poczuje się jak w domu. 


Pandora – Śródziemnomorski
Lubimy zaskakujące metamorfozy, w rzeczach dobrze znanych szukamy nowych znaczeń, nowych elementów. Dlatego wiśnia rosnąca niegdyś w trójkącie: Szwajcaria, Włochy, Francja w nowym wcieleniu, pod nazwą Pandora jest dla nas zaskakującą i atrakcyjną niespodzianką. Wyjątkowa, jasna kolorystyka nadaje temu projektowi nowoczesny, wyrazisty wygląd, możemy jednak odczuć nawiązanie do meblarskiej tradycji.

Nelson – Północnoamerykański
Imponują nam pionierzy, którzy próbują jako pierwsi osiągnąć wyznaczony cel, pokonać kolejne granice, którzy wszędzie potrafią się odnaleźć i przetrwać. Tak jak Nelson, który jako pierwszy obleciał dokoła świat, tak inspirowany drewnem wiązu dekor Nelson zachwyca siłą wyrazu oraz naturalnym charakterem. Dekor z widocznymi klepkami, o bogatej kolorystyce łączącej brąz, złoto, biel i szarość pasuje do wielu innych kolorów, które są aktualnie popularne. Takie uniwersalne dekory są teraz bardzo chętnie stosowane.

Iconic – Neoklasyczny
Czy to, co niegdyś odrzuciliśmy może ponownie powrócić i stać się ikoną? Moda na vintage dowodzi że tak! A jak jest w przypadku dekorów? Czy ktoś pomyślałby, że powróci zapomniany przez wszystkich buk? Minęło sporo czasu odkąd bił rekordy popularności, teraz wraca w nowej wersji. Klasyczne drewno bukowe z charakterystycznymi zrostami i zmienną kolorystyką zostało ponownie odkryte i ma potencjał by szybko stać się ikoną. 


Maxim – Ambasador
Dobre maniery i ponadczasowa elegancja zawsze są na miejscu i zawsze są doceniane. Tak samo jest z ciemnobrązowym, inspirowanym drewnem orzecha dekorem Maxim. Pomimo spokojnego rysunku przyciąga uwagę jak żaden inny dekor. Może to zasługa subtelnych czarnych linii nadających mu symetryczny charakter, a może po prostu wiernego, pieczołowitego odwzorowania drewna bazowego? Szczególnie efektownie prezentuje się w towarzystwie dekorów jednobarwnych.


Nomad – Wędrowiec
Przemierzamy świat wzdłuż i wszerz, tysiące wrażeń z tych podróży zapada nam w pamięć, miesza się i łączy. Dekor Nomad jest niczym danie kuchni fusion, w którym egzotyczne i dobrze znane nam elementy tworzą nowy zaskakujący smak. Czy jesteśmy w stanie rozpoznać wszystkie  składniki tej potrawy? To może być trudne, ale najważniejsze, że nowy smak jest ekscytujący. Charakterystyczny element Nomada to ekspresyjne połączenie kwiatów i prążków.

„Six Pack” (“Sześciopak”), bo tak żartobliwie nazywają ten zestaw swoich propozycji przedstawiciele Interprint, to udana próba przeniesienia uniwersalnych tendencji dotyczących stylu życia, kultury czy wzornictwa na poziom dekorów. “Nasze propozycje wynikają z wnikliwej obserwacji trendów, z uważnego wsłuchiwania się w informacje uzyskane od naszych kontrahentów. Dodajemy do nich pasję tworzenia oraz nasze innowacyjne technologie drukarskie. Uważamy, że tegoroczny „Six Pack”  świetnie oddaje aktualne wnętrzarskie tendencje i określa kierunki ich rozwoju .”– mówi Sylwia Lasota, kierownik marketingu Interprint Polska.





Dodatkowych informacji udziela:

Wanda Modzelewska 
Profundo PR 
tel. 503 002 335
w.modzelewska@profundo.pl 
profundo@profundo.pl 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Profundo

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »