Firma » Reklama
Szokujące funkcje reklamy
Takimi obrazami są najczęściej wszechogarniające reklamy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ostatnimi czasy reklama zmienia jakby swoją funkcję. Już nie tylko zachęca do kupna jakiegoś produktu czy wybrania danej usługi, ale często szokuje. Z drugiej strony zmieniają się też preferencje odbiorców reklamy, ponieważ czy zachęci nas banner z napisem: kancelaria prawna Poznań, pod którym to napisem umieszczane są dane kontaktowe i adresowe tej właśnie kancelarii – oczywiście, że mało kto zwróci na to uwagę.
Takich reklam też oczywiście jest sporo, mamy do czynienia z reklamami informującymi, zachęcającymi, ale również coraz częściej szokującymi. Bo jak nazwiemy reklamę, w ramach której po mieście jeździ samochód, z którego boków wystają sztuczne kończyny ludzkie, pokryte imitacją krwi? Jest to szokujące i brutalne, ale właśnie na to zwróci uwagę największa rzesza ludzi. Dodatkowo po napisach na wspomnianym wyżej samochodzie dowiadujemy się, że jest zapowiedź kolejnego horroru czy serialu o wampirach.
A zatem baner reklamowy z komunikatem kancelaria prawna Poznań, może być umieszczona w najbardziej centralnym punkcie naszego wzroku, a i tak nie zwrócimy na nią uwagi, bo właściwie można powiedzieć, że teksty, frazy nie przyciągają już tak bardzo naszego wzroku jak na przykład elementy audio – wizualne.
Nie możemy wpływać na to co otacza nas wokół podczas podróży na przykład do pracy, ale nasza percepcja jest inteligentna i jest w stanie odróżnić rzeczy, które zapamiętamy, a które umkną nam bez zastanowienia. A zatem dzisiejsza reklama powinna być szczególna, dostosowana do potrzeb percepcyjnych konkretnego odbiorcy.
Nadesłał:
l.nowak1815
|
Komentarze (0)