Technologie » AGD - RTV
Szybkość prania w najłagodniejszej formie dzięki technologii AquaTechTM
Beko jako wiodąca marka artykułów AGD na rynku europejskim nieprzerwanie udoskonala swoje produkty i poszukuje sposobów, które usprawnią codzienne życie. Podczas tegorocznych targów elektroniki użytkowej IFA w Berlinie, Beko zaprezentowało nowość – pralkę wyposażoną w unikalną technologię AquaTechTM, która wykorzystując naturalne ciśnienie wody zastępuje standardowe ruchy bębna, zapewniając tym samym o 50 proc. krótszy czas cyklu bez konieczności rezygnowania z efektywnego prania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowa propozycja Beko jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania klientów wynikające z badań konsumenckich przeprowadzonych przez markę. Wskazały one, że użytkownicy preferują pranie w niższych temperaturach, ale najczęściej wybierają szybkie cykle, które pozwalają zaoszczędzić czas i energię, co w przypadku standardowych pralek może negatywnie wpłynąć na efekt końcowy. Nowy model pralki Beko dzięki innowacyjnej technologii AquaTechTM wykorzystującej cyrkulację wody zapewnia lepsze zwilżenie materiałów, dokładniejsze czyszczenie, a także zapobiega uszkodzeniom tkanin. Czujnik we wnętrzu pralki sprawia, że łopatka dozująca płyn umieszczona jest idealnie nad praniem, co pozwala na dokładne rozprowadzenie mieszanki detergentu i wody. Możliwość wyboru z kilku cyklów prania i nowoczesny mechanizm umożliwia szybkie, dokładne i delikatne pranie. Prezentowane rozwiązania pozwolą gospodarstwom domowym na korzystanie z wygodniejszych i nowoczesnych rozwiązań.
Zapraszamy na stoisko Beko na Targach IFA w Berlinie! /Hala 23-B, Messe Berlin, 31.08-5.09.18
Dodatkowe informacje o marce BEKO
Beko to druga największa w Europie marka, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń, telewizory czy kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz).
Nadesłał:
Monika38pr
|
Komentarze (0)