Technologie » AGD - RTV
Tarcza antyinflacyjna na elektronikę w MediaMarkt
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 

Z pomocą dla użytkowników nowych technologii przychodzi popularna sieć MediaMarkt z akcją „M-Tarcza inflacyjna”. Do 19 lipca w sklepach marki klienci znajdą ponad tysiąc najpopularniejszych urządzeń w cenach co najmniej 15% niższych. 
W ostatnich tygodniach konsumenci odczuwają wzrost kosztów w spowodowany inflacją. Hasło ,,Wszystko działa dla Ciebie’’ od zawsze było wpisane w strategię sieci sklepów MediaMarkt i nie są to tylko puste słowa. W obecnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, szukając sposobów jak odciążyć swoich klientów i złagodzić skutki inflacji sieć oferuje własną M-Tarczę Antyinflacyjną, obniżając ceny ponad tysiąca produktów o minimum 15%. Konsumenci mogą też dokonać zakupów na raty, korzystając z opcji oprocentowania 0%, po uprzedniej pozytywnej weryfikacji banku obsługującego sklep. System ratalny pozwala rozłożyć płatność, a klient ma pewność, że będzie miał stałą ratę przez cały okres umowy. Co więcej, płatność pierwszej raty można odłożyć o 3 miesiące, a od 11 czerwca br. nawet aż o 6 miesięcy.
W MediaMarkt zawsze staramy się odpowiadać na oczekiwania konsumentów. Na co dzień oferujemy szeroki wybór produktów i usług w konkurencyjnych cenach. W dobie rosnącej inflacji szukamy nowych rozwiązań i udogodnień, które wspierają użytkowników nowych technologii w realizacji ich potrzeb.’’ – mówi Wioletta Batóg, rzecznik prasowy sieci MediaMarkt.
Akcja „M-Tarcza antyinflacyjna” obowiązuje od 4 do 19 lipca 2022, a produkty można znaleźć na stronie mediamarkt.pl .
Produkty objęte M-Tarczą antyinflacyjną zostały również oznaczone w sklepach specjalną etykietą. 
MediaMarktSaturn Polska
press box    
    	
		Nadesłał:
            nia 
	 | 
	

						Rozszerzanie diety niemowląt – o czym warto pamiętać			
						NOWOŚĆ! Proszki i grysy z owoców i warzyw liofilizowanych KRESTO – naturalny kolor w Twojej kuchni			
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
Komentarze (0)