Technologie » Komputery
Targi EuroShop 2020 – poznaj najnowsze rozwiązania dla dynamicznie zmieniającego się sektora handlu
Od pewnego czasu w sektorze handlu detalicznego ma miejsce istotna transformacja. Ustawicznie zmieniają się potrzeby klientów i rosną ich oczekiwania jeśli chodzi o poziom obsługi - zarówno w przypadku sklepów fizycznych, jak i internetowych. Podłączeni do sieci konsumenci narzucają tempo rozwoju, a firmy handlowe muszą uwzględnić ich wymagania, jeśli chcą zachować pozycję na rynku. Co będę mogli zobaczyć goście odwiedzający targi EuroShop 2020?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowa jakość w organizacji i wystroju sklepów
78% klientów oczekuje satysfakcjonujących warunków obsługi w sklepie[1], co w połączeniu z odpowiednim wystrojem może przyczynić się do wzrostu wartości sprzedaży nawet o 40%[2]. Oznacza to, że atrakcyjne pod względem wizualnym otoczenie i bezproblemowa obsługa są niezwykle istotne dla sprzedawców detalicznych działających na rynku o zwiększonym stopniu konkurencyjności.
Dzięki inwestycjom firmy Checkpoint w prace badawczo-rozwojowe i stałej współpracy z konsumentami udoskonalono wzornictwo anten EAS i RFID. Goście targów EuroShop 2020 będą mieli okazję przekonać się, w jaki sposób bramki nowej generacji pozwalają zachować kompromis między bezpieczeństwem sklepu i estetyką jego wystroju. Szeroka oferta urządzeń obejmuje różne typy anten, m.in. instalowane w niewielkich urządzeniach wewnątrz sklepu, wolnostojące, naścienne i montowane przy wejściu. Checkpoint dysponuje rozwiązaniami dla sklepów dowolnej wielkości i z dowolnej branży.
Widoczność wszystkich kanałów w łańcuchu dostaw
Widoczność produktów w łańcuchu dostaw jest w handlu detalicznym podstawowym warunkiem umożliwiającym zapewnienie bezproblemowej obsługi klientów. Rosnąca popularność sprzedaży wielokanałowej oznacza, że konsumenci oczekują natychmiastowej obsługi i wyjątkowego poziomu personalizacji. W jaki sposób przedsiębiorstwo może zapewnić identyczną obsługę zarówno w sklepie fizycznym, jak i w sieci, w szczególności w przypadku dostępu za pośrednictwem urządzeń mobilnych?
Systemy obsługi łańcucha dostaw oparte na technologii RFID stanowią kompleksowe rozwiązanie tego problemu. Dzięki zaprojektowaniu elastycznego łańcucha dostaw opartego na współpracy sprzedawcy mogą uzyskać w czasie rzeczywistym dostęp do najistotniejszych informacji. Pozwala to w inteligentny sposób zarządzać zapasami i podejmować właściwe decyzje, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i wykorzystać wszystkie nadarzające się okazje sprzedaży.
W poniedziałek 17 lutego uczestnicy targów będą mieli okazje dowiedzieć się, w jaki sposób można wykorzystać technologię RFID do obsługi sprzedaży wielokanałowej. Gdańska firma LPP, we współpracy z firmą Checkpoint, przedstawi wyniki wdrożonego na szeroką skalę programu identyfikacji RFID, którego efektem było zwiększenie dostępności produktów, poprawa efektywności operacyjnej i wzrost jakości obsługi klientów. Prezentacja odbędzie się w sektorze Retail Technology Stage w hali 6 w godzinach 15.40-16.00. To doskonała okazja, by poznać nowe rozwiązania.
Innowacyjne systemy metkowania
Specjalistyczny zespół firmy Checkpoint zajmujący się rozwojem systemów metkowania ściśle współpracuje z dostawcami układów RFID. Na targach EuroShop 2020 Checkpoint przedstawi najnowsze wersje metek i etykiet RFID, w tym rozwiązania przyjazne dla środowiska, a także spektakularne wzornictwo bramek umożliwiające poprawę komfortu obsługi kupujących. Firma Checkpoint jest obecna na światowym rynku i stale zwiększa zakres działania, aby zaoferować klientom najskuteczniejsze rozwiązania w dziedzinie metkowania i tworzenia etykiet.
Checkpoint to największy na świecie producent etykiet RF. Przedsiębiorstwo inwestuje znaczne środki w prace badawczo-rozwojowe, produkcję, testowanie i technologie druku cyfrowego. Jeśli chodzi o obszar obsługi etykiet i metkowania, firma w roku 2020 w dalszym ciągu będzie wprowadzać na rynek innowacyjne rozwiązania, wyznaczając nowe standardy branżowe. Zapraszamy na nasze stoisko — zaprezentujemy przełomowe technologie tworzenia etykiet RF, umożliwiające zabezpieczanie kategorii produktów, których skuteczna ochrona była wcześniej niemożliwa.
Rozwój sklepów podłączonych do sieci
W podłączonych do sieci sklepach stosowane są nowoczesne rozwiązania handlowe i technologiczne. Tradycyjne sklepy detaliczne wkraczają w epokę cyfrową i zaczynają korzystać z technologii Internetu rzeczy (IoT). Oprogramowanie firmy Checkpoint umożliwia firmom handlu detalicznego monitorowanie sklepów i pomiar wskaźników ich funkcjonowania, oferuje też funkcje zarządzania oparte na danych, które pozwalają podjąć odpowiednie działania, zwiększyć sprzedaż i ograniczyć straty. Rozwiązania Checkpoint obsługują nie tylko technologie EAS, ale także umożliwiają usprawnienie obsługi klientów i skuteczniejsza realizację ich potrzeb i wymagań, a zarazem zwiększenie zysków firmy.
Zabezpieczenie towarów w sklepie
Interesujące, atrakcyjne wizualnie opakowania są istotną częścią wizerunku marki i kluczowym elementem wyróżniającym produkty na konkurencyjnym rynku. Na targach EuroShop 2020 firma Checkpoint przedstawi również nowe rodzaje zabezpieczeń pozwalające zapobiec kradzieży cennych towarów bez wpływu na ich wygląd i użyteczność. Checkpoint oferuje innowacyjne systemy metkowania opakowań dowolnego typu oraz rozwiązania przeciwkradzieżowe sygnowane marką Alpha High-Theft Solutions. Każdy sklep jest w stanie znaleźć rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.
Ewa Pytkowska, dyrektor ds. sprzedaży w Checkpoint Systems, powiedziała:
„Zdajemy sobie sprawę ze złożonych wyzwań, przed którymi stają obecnie nasi klienci z sektora handlu detalicznego. Wiemy również, że nie istnieje uniwersalne rozwiązanie wszystkich problemów. Na targach EuroShop zaprezentujemy konkretne rozwiązania, które pozwolą firmom handlowym poprawić wyniki i zapewnić konsumentom wysoki poziom obsługi".
Goście targów mogą zapoznać się z inteligentnymi rozwiązaniami firmy Checkpoint dla sektora handlu detalicznego na targach EuroShop, które odbędą się w dniach 16-20 lutego 2020 r. w Düsseldorfie. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia Stoiska E23, Hala6!
[1] https://www.businesswire.com/news/home/20190114005841/en/Sensory-Experiences-Drive-9-10-Shoppers-Stores
[2] https://www.retailgazette.co.uk/blog/2014/01/01232-the-importance-of-retail-design/
Nadesłał:
PressOffice
|
Komentarze (2)
Już sama obecność takich firm jak LPP pokazuje, że targi będą świetna szansą na dowiedzenie się czegoś pożytecznego o sprzedaży detalicznej.
Prezentacja na temat RFID zapowiada się ciekawie, z tego co wiem to dość szybko został system wdrożony w LPP. Ogólnie to powinny być udane targi.