Firma » Biznes
Telemarketing - ciąg dalszy. 12 rozmów o telemarketingu - tom II
Tom II „ 12 rozmów…” to kontynuacja tematów związanych z telefoniczną obsługą klienta. Poświęcony jest przede wszystkim ludziom związanym z tą branżą. Kim są? Jakie cechy ich charakteryzują? Znajdziemy tu też rozwinięcie takich zagadnień jak outsourcing usług telemarketingowych. Dowiemy się dlaczego przez jednych jest on wybierany jako sposób na optymalizację działalności przedsiębiorstwa, zaś przez innych jest negowany u podstaw. Tom II „12 rozmów…” mówi też o zagadnieniach związanych z rekrutacją personelu oraz o sposobach przeprowadzania efektywnych szkoleń. Wskazuje na podobieństwa i różnice w procesie szkoleń telemarketerów i handlowców, którzy mają osobisty kontakt z klientem. Tom II, podobnie jak pierwsza część, ma formę wywiadu, który z Sylwestrem Kućmierowskim przeprowadzają tym razem Natalia Sokal i Jakub Trochim.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sylwester Kućmierowski - doradca biznesowy, menedżer, trener i szkoleniowiec od 20 lat zawodowo zaangażowany w przedsięwzięcia, których celem jest skuteczna obsługa klienta. Firmy, z którymi współpracował m.in. Kredyt Bank, Warta, Expander, Sanitec Koło, zajmowały w tym obszarze czołowe miejsca w niezależnych rankingach. Sylwester Kućmierowski jest także autorem podręcznika branżowego „Telefonem w klienta - wstęp do telemarketingu”. Obecnie zarządza firmą CCMS świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 607 068 300
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl
Komentarze (0)