Firma » Biznes

Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?

Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?
Zobacz więcej zdjęć »
W najnowszym (1_2/2020) wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta prezentujemy m.in. najnowsze informacje dotyczące wydarzeń związanych z telemarketingiem i obsługą klienta, które będą miały miejsce w 2020 roku.

W najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta  omawiamy m.in. tematykę związaną z badaniami i raportami rynkowymi w obszarze preferencji klientów, mówimy o dbałości o zdrowie psychiczne w pracy, przekazujemy najnowsze informacje o zbliżającej się, kolejnej edycji dwóch najlepiej rozpoznawalnych konkursów branżowych, nad którymi objęliśmy patronat: Telemarketer Roku 2020 i Złota Słuchawka, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

 

www.facebook.com/BOK.customercare



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »