Firma » Biznes
Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
W najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta omawiamy m.in. tematykę związaną z badaniami i raportami rynkowymi w obszarze preferencji klientów, mówimy o dbałości o zdrowie psychiczne w pracy, przekazujemy najnowsze informacje o zbliżającej się, kolejnej edycji dwóch najlepiej rozpoznawalnych konkursów branżowych, nad którymi objęliśmy patronat: Telemarketer Roku 2020 i Złota Słuchawka, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl
www.facebook.com/BOK.customercare

Stare AGD kosztuje Polaków miliardy. Nowy raport ujawnia potencjał oszczędności
Czy zamknięcie dostępu do ulgi mieszkaniowej ograniczy zakupy inwestycyjne mieszkań
Grześki na Święta! Z nowym Mikołajem i jeszcze większą dawką luzu!
DOBRY WZÓR znów dla LAHTI PRO!
Spotkaj się z Bartłomiejem Pawłowskim, kapitanem Widzewa na Sportowym Dniu Otwartym w Łodzi
Komentarze (0)