Firma » Biznes
Telemarketing prawie jak w Hollywood
Na temat przygotowań, przebiegu i wniosków płynących z tegorocznych Konkursów wypowiada się Marcin Sosnowski, Dyrektor Obszaru Contact Center w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.
Poświęcamy też wiele miejsca E- szkoleniom. Jak zrobić je dobrze, z korzyścią dla uczestników.
Zapraszamy do lektury!
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl
www.facebook.com/BOK.customercare
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Stare Podgórze z gotowymi do odbioru mieszkaniami finalizującymi projekt Murapol Mateczniq
Jak urządzić piękną i komfortową łazienkę? Postaw na stelaż podtynkowy z designerskim przyciskiem
Stanowisko PORT PC w sprawie działań UOKiK, IH i KAS dotyczących kontroli pomp ciepła
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Komentarze (0)