Technologie » Telekomunikacja
Telmon otworzył nowy oddział w Toruniu
Zobacz więcej zdjęć » |
Telmon działa na rynku telemarketingowym od dwóch lat. W tym czasie mocno rozbudował swój oddział w Łodzi. Ze względu na wciąż rosnące zapotrzebowanie na konsultantów telefonicznych postanowił otworzyć nowy oddział w innym mieście.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wybraliśmy Toruń, bo to miasto, w którym jest wielu studentów poszukujących pracy. A zatrudnienie w call center to dla nich bardzo dobre rozwiązanie – elastyczne godziny pracy, młody zespół, wyzwania, szkolenia podnoszące umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, umowy o pracę. To właśnie oferujemy naszym konsultantom – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon.
W dniu otwarcia w toruńskim oddziale firmy zatrudnionych było już 30 pracowników. Wszyscy przeszli szkolenia przygotowujące ich do pracy.
- W tym momencie nasi konsultanci z Torunia prowadzą kampanie dla mBanku polegające na oferowaniu klientom dodatkowych usług do rachunku bieżącego, np. karty debetowej z zaszytym programem rabatowym – tłumaczy Michał Karpiński, dyrektor toruńskiego oddziału Telmon. – Będziemy sukcesywnie rozszerzać naszą działalność, zatem pracy u nas nie zabraknie.
Telmon specjalizacje się w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych, umawianiu spotkań handlowych, przeprowadzaniu ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz w obsłudze infolinii. Do klientów firmy należą m.in. BRE Bank, Netia, nC+.
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)