Technologie » Telekomunikacja
Telmon rozszerza zakres akcji sprzedażowych dla Netii
Na początku tego roku Netia zleciła firmie Telmon - łódzkiemu call center- przeprowadzenie akcji lojalizacji abonentów telefonicznych. Na potrzeby tego zadania w Telmon została stworzona grupa 5 konsultantów, którzy po przejściu zewnętrznych i wewnętrznych szkoleń rozpoczęli kampanię telefoniczną.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wyniki pierwszej kampanii dla Netii były bardzo dobre, wyróżniające się na tle konkurencji, dlatego klient powierzył nam kolejne zadania. Dziś nasi konsultanci kontaktują się również z abonentami posiadającymi umowy na Internet i pakiety (Internet + telefon) - tłumaczy Karolina Ulężałka, dyrektor operacyjny w Telmon.
W czasie trwania współpracy powiększony został znacznie również zespół dedykowany Netii. Dziś kampanie dla tego klienta realizuje blisko 40 konsultantów, pracujących pod okiem 2 supervisorów, 2 liderów i kierownika projektu. Cały zespół przeszedł wiele szkoleń sprzedażowych i merytorycznych, które przeprowadzone zostały przez trenerów z Netii i Telmon.
- Dbamy o to, aby nasi pracownicy regularnie brali udział w coachingach i warsztatach sprzedażowych. To podnosi ich motywację oraz jakość pracy, która jest dla nas najważniejsza - mówi Bartosz Kawka, trener w Telmon.
Skuteczność przeprowadzanych kampanii jest regularnie badana przez klienta, który prowadzi standardowy monitoring działań, polegający m.in. na sprawdzaniu jakości rozmów i weryfikowaniu wyników sprzedażowych.
- Nasza współpraca z Netią ma bardzo partnerski charakter i opiera się na comiesięcznych spotkaniach, podczas których rozmawiamy o wynikach, planach i - jeśli jest taka potrzeba - wypracowujemy najlepsze rozwiązania trudnych kwestii - dodaje Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon.
Współpraca obu firm ma charakter długofalowy, a umowa między nimi została podpisana na czas nieokreślony.
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)