Firma » Praca
Telmon z prelekcją na konferencji „Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w call/contact center”
Spotkanie organizowane przez BMS odbędzie się 4 czerwca w warszawskim hotelu Westin.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spotkanie przeznaczone jest dla praktyków zarządzających na co dzień call/contact center i ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie, jak zbudować efektywny, zaangażowany i zmotywowany zespół.
- Motywacja w call center to temat rzeka. A to dlatego, że praca w takim miejscu jest specyficzna i wymaga od ludzi dużego zaangażowania, umiejętności opanowania emocji, zapoznania się ze sztuką negocjacji. Choć te zadania same w sobie są fascynujące, nie zawsze są wystarczające dla ludzi, którzy muszą na co dzień stawiać czoła pracy ‘na słuchawce’. Poza tym konsultanci w call centers po prostu zasługują na różnego rodzaju bonusy i nagrody, wykonują bowiem niełatwą i nierzadko dość stresującą pracę. Istnieje wiele różnych możliwości doceniania i mobilizowania pracowników contact centers. Podejmując decyzję o wprowadzeniu takich działań, warto pamiętać, że dobry system motywacyjny to klucz do zbudowania zgranego i zaangażowanego w swoje zadania zespołu – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon.
Konferencja będzie także doskonałą okazją do dyskusji na temat wdrażania nowych pracowników, tworzenia standardów obsługi klienta, kształtowania samodoskonalenia i rozwoju kompetencji. Uczestnicy dowiedzą się również, jak budować ścieżki awansów i programy rozwojowe dla pracowników call/contact centers.
W roli prelegentów pojawią się wybitni eksperci oraz wieloletni praktycy branży.
Telmon działa na rynku od 2011 roku. Specjalizuje się w kampaniach sprzedażowo-marketingowych, umawianiu spotkań handlowych, przeprowadzaniu ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz infoliniach, skierowanych do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa).
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)