Firma » Reklama
"Teraz nic Cię nie powstrzyma!" Nowa kampania sieci multimarketów Jula
Teraz nic Cię nie powstrzyma
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jula Poland rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Teraz nic Cię nie powstrzyma”. Kampania realizuje nowy koncept komunikacji, który w Szwecji i Norwegii miał swoją premierę w maju, a od września jest wdrażany również w Polsce. Kampania ma przede wszystkim inspirować i zachęcać do samodzielnego działania, przekonać odbiorców, że warto podejmować wyzwania i czerpać radość z pracy, która, nawet jeśli nie jest wykonana perfekcyjnie, jest źródłem ogromnej satysfakcji.
Integralnym elementem nowej kampanii jest ścieżka dźwiękowa w postaci utworu „Nothing's gonna stop us now” zespołu Starship. Tytuł piosenki stał się hasłem przewodnim kampanii („Teraz nic Cię nie powstrzyma”).
- Wierzymy, że aktywność jest źródłem zadowolenia i chcemy, by przekonało się o tym jak najwięcej osób. Jesteśmy pewni, że przekaz naszej nowej kampanii zachęci do aktywności dającej satysfakcję, a szeroka oferta Jula ułatwi realizację planów – mówi Dorota Gurbała, Marketing Manager Jula Poland.
Nowy koncept
Przez ostatnie dwa lata sieć Jula realizowała w Polsce kampanie reklamowe oparte o hasło „Romeo i Jula”. Tytułowy Romeo, nowoczesny konsument, angażował i „nakręcał do działania”. Nowy koncept, inspirujący i motywujący do samodzielnego działania w domu i ogrodzie, kontynuuje ten kierunek komunikacji na wszystkich rynkach, na których obecna jest Jula.
W telewizji emitowane będą spoty reklamowe, kampania będzie wspierana także: reklamą w Internecie, lokalnych stacjach radiowych, mediach społecznościowych oraz materiałami POS w multimarketach.
Twórcą nowego konceptu komunikacji Jula jest szwedzka agencja reklamowa Garbergs.
Za zakup mediów odpowiadają Media Plus (TV) oraz Performance Media (digital).
Link do filmu: https://www.jula.pl/teraz-nic-cie-nie-powstrzyma/
Informacje o firmie:
Jula powstała w 1979 r. jako firma rodzinna. Karl-Johan Blank, właściciel Jula brał udział w tworzeniu i rozwoju firmy od początku jej istnienia. Siedziba firmy i magazyn główny znajdują się w szwedzkim mieście Skara.
Jula oferuje osobom zaradnym starannie dobraną gamę produktów w niskich cenach, przeznaczonych do domu, ogrodu i wypoczynku. Jula zatrudnia około 3000 osób i posiada łącznie 97 multimarketów stacjonarnych:
52 w Szwecji, 33 w Norwegii i 12 w Polsce, a także oferuje sprzedaż internetową.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.jula.pl
Nadesłał:
Klaudia Dynakowska
|
Komentarze (0)