Społeczeństwo » Społeczeństwo

Tesco dziękuje klientom i pracownikom za pełen wyzwań rok 2020

Tesco dziękuje klientom i pracownikom za pełen wyzwań rok 2020
Zobacz więcej zdjęć »
Z okazji zbliżających się Świąt Tesco przygotowało specjalną kampanię, w ramach której dziękuje swoim klientom i pracownikom za zaufanie, zaangażowanie oraz wspólną pomoc i działanie na rzecz najbardziej potrzebujących. Towarzyszący kampanii „Dziękujemy” spot telewizyjny.

– Rok 2020 był naprawdę wyjątkowy. Za pośrednictwem naszej najnowszej kampanii chcemy podziękować wszystkim, dzięki którym ta nowa rzeczywistość, z jaką przyszło nam się zmierzyć, stała się choć trochę łatwiejsza i bardziej bezpieczna – mówi Daria Kulińska, Dyrektor ds. komunikacji w Tesco Polska. I dodaje: – Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość, rozwagę oraz uważne przestrzeganie zasad panujących w sklepach, naszym pracownikom – za ich zaangażowanie i ciężką pracę, a także wszystkim tym, którzy w tym trudnym momencie wspólnie z nami wspierają lokalne społeczności i osoby potrzebujące.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Od początku swojej obecności na polskim rynku sieć Tesco bardzo aktywnie działa na rzecz potrzebujących. Nie inaczej było również w mijającym roku, w trakcie którego ze względu
na pandemię liczba osób w szczególnie trudnej sytuacji znacznie wzrosła. Oprócz flagowych i prowadzonych od lat projektów, sieć zaangażowała się w ostatnim czasie w szereg dodatkowych inicjatyw, wśród których znalazły się m.in. przekazanie do Banków Żywności i Caritas Polska specjalnej darowizny w postaci ponad 20 ton żywności czy zorganizowanie przez Fundację Tesco we współpracy z Bankami Żywności dwóch specjalnych zbiórek żywności, w ramach których w sklepach Tesco zebrano w sumie blisko 19 ton żywności, która następnie trafiła do osób szczególnie dotkniętych skutkami pandemii.

W trakcie mijającego roku Tesco chętnie brało udział również w wielu pomniejszych lokalnych przedsięwzięciach, takich jak bieżące wsparcie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie
czy pomoc szpitalom w Kędzierzynie-Koźlu, Wrocławiu, Tarnowie i Tychach. W nieco zmienionej i dostosowanej do bieżących wymogów formie sieć kontynuowała także realizowane przez siebie programy, w tym edukacyjny „Od uprawy do potrawy” skierowany do przedszkolaków i uczniów klas pierwszych podstawówki oraz Ogólnopolski Program Dożywienia Potrzebujących Dzieci „Zdrowo Jeść”.

Prowadząc i koordynując liczne inicjatywy wspierające potrzebujących w tym wyjątkowym czasie, Tesco zadbało też o zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa swoim klientom oraz pracownikom. Wszystkie sklepy sieci dostosowane zostały do aktualnych wymogów sanitarno-epidemiologicznych, a na ich terenie wprowadzono szereg dodatkowych procedur i wytycznych związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia. Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Zadbano także o regularną dezynfekcję wózków, koszyków oraz innych powierzchni narażonych na kontakt. Ponadto, z myślą o zdrowiu i dobrym samopoczuciu klientów wprowadzono specjalne godziny pracy umożliwiające bezpieczne zakupy seniorom oraz pierwszeństwo dla pracowników służb i lekarzy, a w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie wydłużono godziny otwarcia wybranych placówek.

Mając na uwadze bezpieczeństwo pracowników przeorganizowano również pracę w samych sklepach, w tym wstrzymano niektóre działania jak inwentaryzacje czy zmiany asortymentu, oraz wprowadzono dodatkowe obostrzenia związane m.in. z limitem pracowników towarujących czy zapewnieniem bezpiecznej odległości w trakcie przyjmowania dostaw
oraz pracy w magazynie.

– Zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa naszych pracowników i klientów zawsze było dla nas absolutnym priorytetem. Mijający rok okazał się niezwykle wymagającym sprawdzianem nie tylko obowiązujących procedur i wytycznych, ale również umiejętności bieżącego dostosowywania się do stale zmieniających się okoliczności. Myślę, że jako Tesco zdaliśmy ten niełatwy egzamin. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie zaangażowanie pracowników sklepów, centrów dystrybucji i biur. Naszym podziękowaniem jest też szereg akcji specjalnych, programów wsparcia i benefitów takich jak specjalne nagrody i bony świąteczne, które są realnym wsparciem dla naszych koleżanek i kolegów – dodaje Kulińska.

Kampania „Dziękujemy” potrwa do Świąt. Za kreację i produkcję odpowiada agencja Grand Slovakia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.wasilewska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »