Gospodarka » Opakowania
Tetra Pak promuje opakowanie przyszłości na żywność
Zobacz więcej zdjęć » |
Wystartowała nowa odsłona kampanii Tetra Pak „Wybierz naturę. Wybierz karton”, ukazująca drogę marki do stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie. Celem Tetra Pak jest tworzenie opakowań wykonanych wyłącznie z materiałów pochodzenia roślinnego, w pełni odnawialnych, w pełni nadających się do recyklingu i neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla. W tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną działania, które przybliżają Tetra Pak do osiągnięcia tego celu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Komunikacja rozpoczęła się 10 maja i potrwa do sierpnia. Ze względu na grupę docelową i segment B2B, działania reklamowe prowadzone są w prasie branżowej i w mediach digitalowych – obejmują banery display, social media, YouTube i współpracę podcastową. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Grayling.
https://www.youtube.com/watch?v=OQqZ0l-LNvw
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)