Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

TIGER rusza z PRZEkampanią!

TIGER rusza z PRZEkampanią!
Zobacz więcej zdjęć »
18 kwietnia rusza nowa kampania napojów TIGER Energy Drink. Oprócz 30-sekundowych PRZEspotów, które wyrażają autentycznego ducha marki i jej konsumentów startuje również konkurs, w którym trzeba ruszyć… Jajami. Liczy się odwaga i PRZEfantazja!

PRZE TIGER to nowe hasło reklamowe marki, bo napój energetyczny wyzwala w konsumentach wszystko to co jest PRZE - lepsze, szybsze, śmieszniejsze, a przede wszystkim PRZEodważne. Spot, który od dziś będzie można zobaczyć zarówno w TV jak i w Internecie, pokazuje grupę ludzi, którzy robią niesamowite, niewiarygodne, a jednocześnie dostępne rzeczy w wielkim stylu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Bohaterowie z ekipy TIGERA nie jeżdżą w Formule 1 i nie skaczą z kosmosu. PRZEakcje montują z użyciem przedmiotów codziennego użytku - nart, samochodu czy przejętego dźwigu. Pokazują, że oprócz fantazji liczą się ludzie, z którymi chce się robić PRZEszalone rzeczy.

Tygrysie maski na twarzach bohaterów symbolizują zwierzęcą energię, jaką budzi w nich TIGER Energy Drink - komentuje Kamil Gębski, Senior Brand Manager marki TIGER Energy Drink. - To nie jest napój dla grzecznych dzieci, tylko paliwo dla kozaków, których fantazja nie zna limitów, chcą się bawić i rozumieją czym jest PRZE. To do nich kierujemy nasz spot.

Kampania reklamowa to nie wszystko - razem z nią rusza też konkurs PRZE TIGERA pod hasłem „RUSZ JAJAMI". Na stronie przetiger.pl ogłoszone będą odważne zadania, których wykonanie należy udokumentować za pomocą nagrania wideo. W każdym tygodniu zwycięzcy nagrodzeni zostaną zarówno PRZEstatuetką w formie jaj TIGERa, jak i gotówką.

Nowy spot TIGER Energy Drink emitowany będzie w kilku wersjach: 15'', 30'' oraz najdłuższej - 60''. Zobaczyć go będzie można w telewizji, kampanii internetowej jak i w dedykowanych pre-rollac'ach na YouTube. Za kreację odpowiedzialna jest agencja BRASIL, zaś za zakup mediów - MINDSHARE.

Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na Facebook TigerEnergyDrink oraz na przetiger.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Damian_HKstrategies

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »