Dom » Wnętrza

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń. Electrolux w nowej kampanii promującej suszarki

Wystartowała nowa kampania Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i blogosferze.

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń to hasło nowej kampanii promującej sprzęt do pielęgnacji ubrań. Działania komunikacyjne mają na celu podkreślenie kluczowych z punktu widzenia konsumenta benefitów produktu. Electrolux udowadnia, że dzięki korzystaniu z suszarki konsumenci oszczędzają czas, który zwykle przeznaczają na prasowanie czy rozwieszanie ubrań. Suszarki wyróżnione certyfikatem Woolmark Blue z linii DelicateCare pozwalają odświeżyć odzież już w 16 minut!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na potrzeby kampanii uruchomiono dedykowaną stronę internetową: www.electrolux.pl/local/toproste/.

Akcja obejmuje głównie działania w digitalu (display, YouTube pre-roll, kanały social media Electrolux).

W ramach akcji uruchomiono także promocję „Komfortowy odkurzacz w prezencie”, w ramach której konsumenci, którzy zakupią suszarkę, otrzymają za darmo sprzęt do odkurzania marki Electrolux.

Za kreację i egzekucję działań marketingowych odpowiedzialna jest agencja Feno, komunikacją PR zajmuje się Multi Communications. Kampania potrwa do połowy kwietnia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Redakcyjne

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »