Kultura, sztuka » Kultura
„ToJaToTy” dla klientów saloników Kolportera
Czasopismo otrzymają osoby, które kupią jeden z blisko 30 tytułów prasowych, objętych promocją – m. in. „Newsweek” „Politykę”, „Wprost”, „Zwierciadło”, „Avanti”, „Charaktery”, „Logo”, „Murator”, „Playboy’a”, „Piłkę Nożną”, „Rzeczpospolitą”.
Magazyn „ToJaToTy” adresowany jest do czytelników preferujących nowoczesny i zdrowy styl życia. Na jego łamach publikowane są teksty poświęcone modzie, urodzie, sportowi, podróżom i kulinariom. W najnowszym numerze można przeczytać m.in. rozmowę z Maciejem Stuhrem, obszerne porady dla narciarzy, a także porady psychologów i dietetyków. Magazyn jest wydawany przez firmę Toyota, znajdziemy więc w nim również sporo ciekawych informacji motoryzacyjnych.
Akcja promocyjna, w ramach której „ToJaToTy” będzie rozdawany klientom saloników Kolportera, rozpoczęła się 18 stycznia i potrwa do 18 marca br.
Nadesłał:
Biuro Prasowe - Kolporter
|
Komentarze (0)