Kultura, sztuka » Kultura

„ToJaToTy” dla klientów saloników Kolportera

Kolejny numer bezpłatnego magazynu „ToJaToTy” trafi do klientów ponad 500 saloników i salonów prasowych Kolportera w całej Polsce.

 Czasopismo otrzymają osoby, które kupią jeden z blisko 30 tytułów prasowych, objętych promocją – m. in. „Newsweek” „Politykę”, „Wprost”, „Zwierciadło”, „Avanti”, „Charaktery”, „Logo”, „Murator”, „Playboy’a”, „Piłkę Nożną”, „Rzeczpospolitą”.

Magazyn „ToJaToTy” adresowany jest do czytelników preferujących nowoczesny i zdrowy styl życia. Na jego łamach publikowane są teksty poświęcone modzie, urodzie, sportowi, podróżom i kulinariom. W najnowszym numerze można przeczytać m.in. rozmowę z Maciejem Stuhrem, obszerne porady dla narciarzy, a także porady psychologów i dietetyków. Magazyn jest wydawany przez firmę Toyota, znajdziemy więc w nim również sporo ciekawych informacji motoryzacyjnych.

Akcja promocyjna, w ramach której „ToJaToTy” będzie rozdawany klientom saloników Kolportera, rozpoczęła się 18 stycznia i potrwa do 18 marca br.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »