Zdrowie » Uroda
Tom Tailor promuje dwa nowe zapachy
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marka Tom Tailor w najnowszej kampanii promuje dwie nowości – zapach dla kobiet i mężczyzn Tom Tailor Woman i Tom Tailor Man. Kampania, w której udział biorą influencerzy, podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy z nich pod hasłem „magia zapachów jesienią” ma pokazywać energetyczną markę w kontraście do szarej jesieni, drugi natomiast rozpocznie się 2 grudnia i będzie nawiązywać do świątecznych zakupów prezentowych.
W piątek 20 listopada wystartowała pierwsza część kampanii, która skupia się na działaniach programmatic, a od poniedziałku ruszyła kampania display kierująca do zakupów w Rossmannie. Ponadto, w kampanii wykorzystane będą artykuły sponsorowane oraz współpraca z macro i mikro influencerami. Koniec kampanii planowany jest na 20 grudnia. Za kreację, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)