Społeczeństwo » Społeczeństwo
Tomasz Karolak - ambasadorem akcji, w której toczy się gra o życie
Zobacz więcej zdjęć » |
W ramach tego projektu firma WIŚNIOWSKI i jej wybrani partnerzy handlowi przekażą 300 000 PLN na rzecz instytucji pozarządowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W obecnych czasach definicja społecznej odpowiedzialności biznesu, wymaga szerszego podejścia. Nie jest to już na ten moment tylko i wyłącznie działalność charytatywna i chęć niesienia pomocy. To także tworzenie uczciwych, trwałych produktów, dbałość o otoczenie przedsiębiorstwa, angażowanie się w edukację o problemach z jakimi zmaga się społeczeństwo oraz produkcja, pozostająca w zgodzie z dbałością o środowisko. Można zatem spokojnie powiedzieć, że działania CSR przede wszystkim trzeba zacząć od wnętrza przedsiębiorstwa, następnie kierować je na zewnętrzne inicjatywy. I w takim duchu firma WIŚNIOWSKI prowadzi swoje działania w zakresie CSR.
Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie – czyli jak grać i pomagać jednocześnie
Głównym narzędziem akcji jest specjalnie stworzona na jej cel gra w stylistyce 16-bitowej, dostępna pod adresem www.2thelight.pl. Możliwa jest także do pobrania w formie aplikacji na urządzenia mobilne. Jej fabuła została tak skonstruowana, że zaskoczy nawet najbardziej zaprawionego w bojach gamera. Zadaniem gracza jest dostarczenie do przyjaciela bardzo ważnej przesyłki, która uratuje jego życie. Czy paczka trafi w odpowiednie ręce, a bohater zdoła uratować bliską mu osobę? Na te pytania gracz musi odpowiedzieć sobie sam, przechodząc przez 3 wirtualne miasta – ważne jest, aby dotrzeć do samego końca gry…
Ambasadorem projektu został popularny aktor, założyciel i właściciel teatru IMKA, Tomasz Karolak, znany m.in. z takich filmów jak Planeta Singli czy Listy do M oraz głównej roli w popularnym serialu Telewizji Polskiej, rodzinka.pl. Z udziałem aktora usłyszeć można spoty radiowe na antenie radia RMF MAXXX w Krakowie, Warszawie, Gdańsku oraz w Nowym Sączu. Ponadto ambasador akcji zachęca do wspierania inicjatywy na dużych ekranach w sieci kin niezależnych na terenie całej Polski (spot -> https://www.youtube.com/watch?v=6R5ulJMyGdE). Tomasz Karolak przyczyni się także do wspierania akcji poprzez propagowanie jej na swoim niedawno ponownie uruchomionym Instagramie.
Wśród patronów mediowych, którzy zdecydowali się na wsparcie projektu znaleźli się: Polska Press Grupa, Builder oraz RMF FM. Zaangażowanie patronów to wyjątkowa okazja, aby dotrzeć do jak największej grupy ludzi, którzy razem z firmą WIŚNIOWSKI stworzą armię prawdziwych bohaterów. Beneficjentami akcji są: Fundacja Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii dziecięcej w Krakowie, Fundacja Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.
Ponadto podopiecznych wspomnianych instytucji wesprzeć można poprzez przekazanie dowolnych wpłat własnych za pośrednictwem serwisu crowdfundingowego www.pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie - na pomagających czekają wspaniałe nagrody cyfrowe związane z grą 2 THE LIGHT – naprawdę warto je otrzymać!
Dziękujemy każdemu bohaterowi z osoba!
Nadesłał:
Arni
|
Komentarze (0)