Dom » Wnętrza

TOPHOTEL 2014 – Villeroy & Boch wręcza nagrodę zwycięzcy kategorii Restaurant

TOPHOTEL 2014 – Villeroy & Boch wręcza nagrodę zwycięzcy kategorii Restaurant
Zobacz więcej zdjęć »
Statuetki plebiscytu TOPHOTEL 2014 wręczone! 5 czerwca w warszawskim Pure Sky Club odbyła się gala i spotkanie laureatów – liderów rynku HoReCa.

Firma Villeroy & Boch – partner VI edycji konkursu, miała przyjemność nagrodzić zwycięzcę kategorii Restaurant – Warmiński Hotel & Conference z Olsztyna, wyróżniony za doskonałą jakość usług gastronomicznych oraz obsługi.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

TOPHOTEL to prestiżowy plebiscyt organizowany przez Netmedia Business Travel, jednego z liderów internetowej sprzedaży miejsc hotelowych. Ideą konkursu jest  wyróżnienie najlepszych obiektów, nowatorskich rozwiązań, ciekawych pomysłów oraz interesujących ofert z runku HoReCa. Oceny dokonują użytkownicy internetowych systemów rezerwacyjnych oraz przedstawiciele branży hotelarskiej w głosowaniu trwającym kilka tygodni.

Firma Villeroy & Boch pojawiała się na konkursie po raz pierwszy i w ramach współpracy ufundowała nagrody do loterii wizytówkowej. Były to kubki i filiżanki z finezyjnej kolekcji NewWave – flagowa porcelana najlepszych restauracji i profesjonalnych konkursów kulinarnych. Jej minimalistyczny, oryginalny design uplasował markę na pozycji trendsettera, za którego puryzmem podążył świat.

Z przyjemnością przyjęliśmy propozycję współpracy z TOPHOTEL. Kibicujemy naszym klientom i z ciekawością obserwujemy zmiany, które od ponad 30 lat zachodzą na polskim rynku hotelarsko-gastronomicznym – komentuje Marcin Rupala, Marketing Manager z Villeroy & Boch i dodaje: Cieszy nas fakt, że obiekty zgłaszane do konkursu reprezentują wysoki, europejski poziom i niejednokrotnie zaskakują oryginalnością rozwiązań.

Konkurs cieszy się coraz większym uznaniem i popularnością – rośnie zarówno liczba głosujących internautów, jak i zgłaszanych do plebiscytu obiektów. Jak pokazują przykłady lat ubiegłych – tytuł TOPHOTEL ma realny wpływ na wzrost sprzedaży usług wyróżnionych nim hoteli i restauracji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konkretpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »