Technologie » Komputery
TOSHIBA ROZSZERZA OFERTĘ INTELIGENTNYCH OKULARÓW
Zobacz więcej zdjęć » |
Wprowadzone niedawno rozwiązania Toshiba dynaEdge DE-100 i AR100 Viewer Assisted Reality wykorzystujące inteligentne okulary do usprawnienia pracy fabryk i utrzymania ruchu zyskały kolejne funkcjonalności. Nowe możliwości zawdzięczamy strategicznemu partnerstwu firm Toshiba i Ubimax – światowego lidera w zakresie rozwiązań wearable dla przedsiębiorstw, szczycącego się wieloletnim doświadczeniem w opracowywaniu dedykowanych rozwiązań usprawniających obsługę klienta w wielu dziedzinach przemysłu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Moduły xMake, xInspect i xAssist są pierwszymi rozwiązaniami Ubimax przeniesionymi na platformę Windows w wyniku ścisłej współpracy z Toshiba przy tworzeniu pierwszych inteligentnych okularów przeznaczonych do użytku przemysłowego bazujących na Windows 10.
Inteligentne okulary Toshiba dynaEdge DE-100 i AR100 Viewer powstały, by usprawnić działanie osób mających bezpośredni kontakt z klientami. Trzy nowe rozwiązania to pierwsze efekty partnerstwa Ubimax i Toshiba. Pomogą one poprawić produktywność na kilka sposobów:
· xMake: Stale wyświetla w polu widzenia instrukcje umożliwiające szybką reakcję podczas procesu produkcji jak i kontroli jakości
· xInspect: Umożliwia „bezdotykowy” dostęp, zarówno w budynkach, jak i poza nimi, do niezbędnych informacji takich jak listy kontrolne, wizualizacje i schematy instalacji – by poprawić jakość serwisu we wszystkich dziedzinach przemysłu
· xAssist: Zapewnia stały dostęp do „zdalnego eksperta” bezpośrednio lub w połączeniu z xMake i xInspect.
„Obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania inteligentnymi okularami dla przedsiębiorstw – aż 82 procent organizacji planuje wdrożyć to rozwiązanie w ciągu najbliższych 3 lat.[1] Jednak wiele osób utknęło na etapie weryfikacji koncepcji ze względu na wąskie gardła związane z bezpieczeństwem, niezawodnością i standaryzacją infrastruktury” - stwierdził www.toshiba.eu/dynaEdge [1] Badanie Toshiba i Walnut Unlimited oparte na wywiadach online przeprowadzonych wśród 1,036 decydentów IT w średnich i dużych przedsiębiorstwach w Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii w lutym 2018 r.
Komentarze (0)