Technologie » Komputery

TOUGHBOOK przetrwał upadek ze stratosfery

TOUGHBOOK przetrwał upadek ze stratosfery
Zobacz więcej zdjęć »
Firma NetMotion wraz z Microsoft i Panasonic przeprowadziła test wzmocnionego tabletu Panasonic TOUGHBOOK, który polegał na wysłaniu urządzenia w stratosferę. Tablet dotarł na wysokość ponad 30 000 metrów, by następnie spaść na ziemię.

TOUGHBOK CF-20 został przypięty do balona meteorologicznego i wysłany na wysokość ponad 30 000 metrów. W czasie lotu obsługiwał czat grupowy Microsoft Teams za pośrednictwem sieci WiFi, a następnie - po osiągnięciu 33 metrów – przełączył się na siec 4G LTE i zachował łączność aż do osiągnięcia wysokości 3 000 metrów. Urządzenie spadło na ziemię w okolicach Herefordshire, gdy balon eksplodował na wysokości ponad 30 000 metrów.

Celem testu przeprowadzonego przez NetMotion było sprawdzenie wytrzymałości i łączności TOUGHBOOKA. Partnerem przedsięwzięcia, oprócz Microsoft i Panasonic, była Centrica, międzynarodowa firma energetyczna lepiej znana pod marką British Gas.

- Utrzymanie łączności jest kluczowe dla większości pracowników mobilnych. Ten eksperyment był okazją do zaprezentowania tego, co robimy dla klientów takich jak Centrica - mówi Daniel Creasey, UK&I Marketing Manager w Panasonic TOUGHBOOK. - Urządzenia TOUGHBOOK są wytrzymałe, zaprojektowane, aby poradzić sobie z drganiami, wstrząsami i ekstremalnymi temperaturami. Nawet po zrzuceniu z wysokości ponad 30 000 metrów tablet był nienaruszony.

- Takie testy pozwalają sprawdzić granice wytrzymałości sprzętu i oprogramowania - dodaje Achi Lewis, Country Manager w Wielkiej Brytanii w NetMotion. - Chociaż nie spodziewam się, aby przeciętny użytkownik miał potrzebę wystawiania sprzętu na taką próbę, dobrze jest wiedzieć, że nasze urządzenia, aplikacje i połączenie sieciowe mogą sprostać wyzwaniom, które przed nimi stawiamy.

Film prezentujący test TOUGHBOOKA można obejrzeć pod linkiem.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.bak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »