Rozrywka » Sport

Tour de Pologne dojechał do mety razem z Carrefour

18 lipca 2016 roku zakończył się szósty i ostatni etap 73. Tour de Pologne. Zwycięzcą wyścigu został Tim Wellens. Carrefour Polska był Oficjalnym Partnerem tego wydarzenia.

Przez siedem dni kibice z Polski i Europy mogli dopingować najlepszych kolarzy, mierzących się z trasą Tour de Pologne o długości prawie 1 200 kilometrów. Przez ten czas sportowcy dostarczyli emocji na najwyższym poziomie. Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W czasie trwania wyścigu Carrefour Polska był Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Firma uhonorowała zwycięzców każdego z sześciu etapów wyścigu. Na etapach w Warszawie, Katowicach, Nowym Sączu oraz Krakowie obecne było także miasteczko namiotowe Carrefour, w którym kibice mogli m.in. spędzić czas wolny i poznać zasady zdrowego trybu życia, w tym żywienia i aktywności fizycznej.

W wyścigu tryumfowali:                      

1. Etap (Radzymin – Warszawa): Davide Martinelli

2. Etap (Tarnowskie Góry – Katowice): Fernando Gaviria Rendon    

3. Etap (Zawiercie – Nowy Sącz): Nicollo Bonifazio

4. Etap (Nowy Sącz – Rzeszów / Podkarpackie): Fernando Gaviria Rendon

5. Etap (Wieliczka – Zakopane): Tim Wellens

6. Etap (Kraków): Alex Dowsett


W związku ze zmaganiami kolarskimi, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę promocyjną „Tour de Carrefour”. Obejmuje ona zarówno zdrowe produkty spożywcze, jak i asortyment rowerowy. Promocja obowiązuje w sklepach Carrefour i potrwa do 25 lipca.

  Carrefour koncentruje się w Polsce na zapewnieniu klientom najbardziej satysfakcjonujących zakupów w 5 strategicznych obszarach, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość. Sieć odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, i ułatwia im dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych, oferując w swoich sklepach specjalny dział „Świat Zdrowia”. Obejmuje on obecnie ponad 700 artykułów, w tym produkty bezglutenowe, dietetyczne, dla diabetyków, sojowe i ekologiczne.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe Carrefour

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »