Firma » Biznes
Tradycyjne Jadło wybrało agencję Trol Intermedia
Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie oraz wdrożenie strategii marki w mediach społecznościowych. Współpraca obejmuje założenie fan page’a oraz realizację opracowanej koncepcji komunikacji. W ramach działań agencja Trol Intermedia zajmie się inicjowaniem oraz prowadzeniem dyskusji z klientami marki. Planowane są również akcje specjalne, obejmujące konkursy dla fanów, wysyłki kreatywne oraz współpracę z liderami opinii.
Osobą odpowiedzialną za realizację strategii komunikacyjnej Tradycyjnego Jadła w serwisie Facebook.com został Zbigniew Tobolski, specjalista ds. mediów społecznościowych. Za rozwój projektu i koncepcję kreatywną odpowiada Izabela Kozak, Social Media & Creative Manager. Umowa została podpisana na rok.
Firma Tradycyjne Jadło powstała z zamiłowania do wielowiekowej polskiej tradycji wędliniarskiej. Do produkcji swoich wyrobów nie używa sztucznych konserwantów, barwników ani wypełniaczy. Produkty są naturalnie przyprawiane i wędzone w tradycyjnej wędzarni w dymie z drewna olchowego, wg starych receptur i tradycji wielkopolskich.
Agencja Trol Intermedia to firma z 19-letnim doświadczeniem na rynku usług i technologii internetowych. Dostarcza skuteczne rozwiązania w obszarze e-marketingu, e-commerce, hostingu dedykowanego oraz e-government.
Nadesłał:
ADahlke
|
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)