Motoryzacja » Transport
TRANSRUSSIA – nowe połącznie kolejowe GEFCO z Azji do Europy w 30 dni
GEFCO wprowadza nowe cotygodniowe połączenie kolejowe z Władywostoku do Europy, w tym Polski, które jest odpowiedzią na oczekiwania rynku względem niezawodnego, bezpiecznego i elastycznego transportu z Azji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
GEFCO wprowadza nowe cotygodniowe połączenie kolejowe z Władywostoku do Europy, które jest odpowiedzią na oczekiwania rynku względem niezawodnego, bezpiecznego i elastycznego transportu z Azji. W przypadku Polski towary docierają przez Małaszewicze/Brześć do Warszawy lub alternatywnie przez Petersburg, skąd transportowane są drogą morską do Gdańska. GEFCO podkreśla krótki czas transportu z Azji do Europy, który wynosi do 30 dni.
Nowe rozwiązanie GEFCO typu door-to-door obejmuje odbiór towarów, odprawę eksportową, fracht, odprawę importowa oraz doręczenie towaru. Wszystkie operacje są realizowane przy utrzymaniu pełnego monitorowania przepływów za pomocą GEFCO Visibility. Platforma ta umożliwia również składanie zamówień, przesyłanie powiadomień oraz dostęp do pulpitu nawigacyjnego i faktur.
Towary klientów GEFCO są przewożone do portów w Chinach (Szanghaj, Ningbo, Qingdao), Korei Południowej (Pusan) i Japonii (Jokohama), a następnie transportowane statkami handlowymi do Władywostoku, gdzie po konsolidacji rozpoczyna się transport kolejowy do Europy. Towary są przewożone do portu w Petersburgu, z którego drogą morską docierają do Gdańska, Rotterdamu, Hamburga i Bremerhaven. Drugi szlak kolejowy wiedzie przez Małaszewicze/Brześć do Warszawy, Pragi, Duisburga, Mediolanu, Lyonu oraz Madrytu. Transport morski z krajów nadania do Władywostoku trwa od 2 do 6 dni, a kolejne 12-14 dni zajmuje transport kolejowy do Europy. W konsekwencji mamy do czynienia ze zintegrowaną usługą logistyczną, która umożliwia transport towarów z Azji do Europy Zachodniej w mniej niż 30 dni.
Nowe połączenie GEFCO umożliwia transport bardzo zróżnicowanych i niejednokrotnie wymagających ładunków – od samochodów i rowerów elektrycznych, przez baterie litowe i małą elektronikę po produkty chemiczne, farmaceutyczne, high-tech i wyposażenia domu. Usługa obejmuje również zarządzanie dokumentacją, importową i eksportową odprawę celną, w tym tranzyt w Rosji, oraz ubezpieczenie.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)