Zdrowie » Uroda

Trendy bieliźniane na 2019 rok

Jaki będzie ideał kobiety w 2019 roku? Opowiada Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i lingerie stylingu.

Jaki będzie ideał kobiety w 2019 roku? Wg prognoz z międzynarodowych targów bielizny w Paryżu, będzie to rok kobiet wyemancypowanych, wolnych, zaangażowanych i bez kompleksów. Co to oznacza dla Polek i jak najnowsze trendy znajdą odzwierciedlenie w życiu codziennym opowiada Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i lingerie stylingu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 Bielizna, nieodłączny element kobiecej garderoby. Na przestrzeni lat, zmieniała swoje funkcje i przeznaczenie. Kiedyś, pełniła ona przede wszystkim rolę praktyczną, jednak z biegiem czasu wraz z rozwojem mody i  trendów weszła na salony. Po tegorocznym zawrocie głowy, spowodowanym jednym z gorętszych trendów 2018 czyli „the underwear is outerwear” branża wraca do komfortu i designu w lekko nowoczesnej formie. Jakie trendy będą zdobywać serce i duszę bieliźnianych fashionistek – mówi Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i lingerie stylingu.

 

 

WYEMANCYPOWANA

Aktywna kobieta = efektywne zakupy

„Efektywność” to główny koncept, którym kieruje się trend kobiety wyemancypowanej. Jej czas jest na wagę złota, a ona sama przemieszcza się z miejsca na miejsce w ułamku sekundy. Pierwszy ze światowych trendów na 2019 rok przepowiada uwolnienie się ze stereotypowego pojmowania kobiecości w wyższym celu, aby żyć w harmonii ze swoim ciałem. Namawia do swobody i wybierania komfortu – zwłaszcza jeśli chodzi o fasony. Przekonuje do różnorodności i mieszania stylów. Nowy szyk to stonowane neutralne kolory, ale zestawiane ze sobą bardzo harmonijnie, zarówno w bieliźnie jak i w pozostałych częściach garderoby. Kobieta wyemancypowana oczekuje wygodnych materiałów, które idealnie dopasowują się do jej ciała i do różnorodnych aktywności podejmowanych przez nią w ciągu dnia. W tym trendzie odnotowujemy silną tendencję wzrostową w stosowaniu bezfiszbinowych krojów biustonoszy, jako wyrazu akceptacji i miłości do swego ciała. Wyemancypowana kobieta z łatwością zmienia w ciągu dnia odzież sportową na szykowną i seksowną. Jej garderoba, w tym także szuflada z bielizną to miejsce wysoce zorganizowane, w którym każda rzecz ma swoje miejsce. Ma to na celu przede wszystkim zaoszczędzić jej czas. 

 

EKSPRESYJNA

Rozrywkowa kobieta = modowe zakupy

 

Drugi portret na 2019 rok - to kobieta ekspresyjna. Czas na ekstrawagancję i wyrazistą kobiecość. 
To prowokujący przekaz będący grą, do której ekspresyjna kobieta 
jest gotowa przystąpić. Lubi nosić energiczne kolory. Dopasowuje 
bieliznę do swojej odzieży wierzchniej, często szukając możliwości
 jej wyeksponowania. Jej kreatywność znajduje odzwierciedlenie w
 stylizacjach i eksponowaniu własnej kobiecości. Prym wiodą 
w tym stylu piękne, wyszukane materiały i akcenty «Pret-à-porter».
 Moda służy przede wszystkim temu, by pokazać siebie, stworzyć 
swój własny wszechświat. Przezroczystości, nadruki, hafty i gipiury 
służą za formę ekspresji i graficznej demonstracji nowego wymiaru
 kobiecej wolności. Dużo w niej inspiracji kosmetycznych i urodowych. 
Ten trend to plac zabaw dla naszej wyobraźni i poczucia bycia kobietą. 
A garderoba to przestrzeń pełna pasji, która żyje i oddycha tak jak ona. 

 

BEZ KOMPLEKSÓW

Naturalna kobieta = przemyślane zakupy

Silna i wyrazista kobieta bez kompleksów to taka, która czuje się piękna choć nie jest doskonała. Odnajduje swoją kobiecą tożsamość, gdy odrzuca stereotypy i klasyczne kanony piękna. Eksponuje własny styl myślenia, poszukując afirmacji kobiecości, bez prowokacji. Jej uwagę zwracają nowe fasony, materiały, wykończenia, kształty zainspirowane nowymi technologiami. Wybierając części garderoby zwraca przede wszystkim uwagę na jakość materiałów, a nie na ilość zakupionych rzeczy. Sprawia przyjemność swojemu ciału kupując wyszukane tkaniny, takie jak aksamit, koronki czy skóra. Z wielkim staraniem dba o swoje rzeczy, które są dla niej inwestycją na długie lata. Jej garderoba jest uważnie przemyślana. Nie znajdziemy w niej przypadkowych zakupów. 

 

Nowe spojrzenie na ciało wymaga przyjęcia nowej estetyki. Mix fasonów, materiałów i form to emanacja nowoczesnej kobiecości bez kompleksów. Za to kolorystyka jest bardzo ujednolicona. Większość modeli to propozycje neutralne, które mają tworzyć efekt tzw. drugiej skóry. Trend ten jest wyrazem bardzo silnej globalnej tendencji do prezentowania ciała takim, jakie jest. 

 

 

ZAANGAŻOWANA

Kobieta dnia dzisiejszego = nowatorskie zakupy

Kobieta zaangażowana to pełna pasji świadoma osoba, zaangażowana tak samo w tworzenie własnego stylu, jak i problemy współczesnego świata. Kontroluje swoje wybory i swoją kobiecość. Kupuje według własnych, osobistych przekonań. Decydując się na zakupy bierze pod uwagę problemy naszej planety dlatego poszukuje innowacyjnych rozwiązań, charakterystycznych dla produktów sygnowanych nazwą eco. Jako osoba awangardowa jest gotowa na eksperymenty. Wybiera kolory świeże i wyraziste. W kręgu jej zainteresowań znajdują się rzeczy inspirowane materiałami pochodzącymi z recyklingu, czy innowacyjne przędze uzyskiwane w procesach półprzemysłowych. Chętnie kupi bieliznę wyprodukowaną z chwastów morskich, które w niedalekiej przyszłości mają być przetwarzane w celu produkcji skór. Produkcja z ich wykorzystaniem jest absolutnie ekscytująca, ponieważ pozwala uzyskać zupełnie nową gamę kolorystyczną produktów, a to oznacza zupełnie nowe możliwości wyrażenia własnej osobowości. Jej garderoba jest odzwierciedleniem wartości, w które wierzy. Przypomina swoim wyglądem naukową firmę badawczą. 

 

W 2019 roku mamy unikalną możliwość jeszcze bardziej opisać swoją tożsamość poprzez zakupy, w których bielizna zaczyna odgrywać coraz to bardziej kluczową rolę. To nie lada wyzwanie dla producentów. A ty, którą kobiecość wybierasz dla siebie?

 

Dobrej zabawy!

 

Więcej informacji:

 

 

***

Izabela Sakutova – międzynarodowy ekspert brafittingu z kilkunastoletnim doświadczeniem, autorka jedynej wydanej w Polsce i w Rosji książki na temat sztuki brafittingu: „Brafitting. Lifting piersi bez skalpela”. Zapalony szkoleniowiec, szefowa działu marketingu i PR marek Panache, Bluebella, Soak Wash i Bijoux Indiscrets w Polsce, współwłaścicielka firmy So Chic oraz sieci profesjonalnych salonów brafittingowych Bra Studio w Bułgarii. Zapoczątkowała w naszym kraju szerzenie nowej dziedziny wiedzy - brafittingu. Jest inicjatorką i organizatorką wielu kampanii promujących zdrowie piersi i wspierających fundacje charytatywne - kampania Dotykam=Wygrywam, Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna czy Klinika Stanika. Jest brafittingową konsultantką m.in. Darii Widawskiej, Beaty Sadowskiej, Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej, Ilony Felicjańskiej, Elżbiety Romanowskiej, Karoliny Szostak, Aleksandy Kisio, Anny Męczyńskiej, Ewy Wojciechowskiej, Anny Iberszer, Anny Gzyry i wielu innych gwiazd. Ekspert brafittingu w programie telewizji Polsat „Supermodelka Plus Size”. Świeżo upieczona laureatka konkursu Malborskiego Mistrza Biznesu 2017 w kategorii Fachowiec Roku.Więcej inspiracji: www.izabelasakutova.com

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

patrycja@bwpr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »