Dom » Budownictwo
TriBloc – zwarta grupa bezpieczeństwa firmy Taconova
Zobacz więcej zdjęć » |
Grupa TriBloc może być z powodzeniem stosowana zarówno w budownictwie mieszkaniowym, jak i w obiektach publicznych czy przemysłowych. Ze względu na swoje zalety konstrukcyjne i montażowe oferuje szereg korzyści, istotnych z punktu widzenia instalatorów oraz inwestorów. Urządzenie składa się z mosiężnej belki podtrzymującej z zaworem bezpieczeństwa (ciśnienie zadziałania 2,5 lub 3 bar), szybkiego odpowietrznika TacoVent HyVent i manometru z samouszczelniającym gwintem przyłączeniowym. Dodatkowo TriBloc dysponuje dwoma dodatkowymi przyłączami gwintowymi do naczynia wzbiorczego (R 3/4") i króćca do napełniania i opróżniania (Rp ½”).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sposób działania
W odpowietrzniku TacoVent HyVent, pływak leży na zwierciadle wody i za pomocą iglicy zaworu szczelnie zamyka otwór odpowietrzający. Jeżeli powietrze zbiera się w kotle, pływak obniża się poprzez spadający poziom wody i uwalnia w sposób ciągły nagromadzone powietrze. Rura łącząca kieruję wodę i powietrze bez przeszkód do komory powietrza.
Atestowany zawór bezpieczeństwa, w który wyposażona jest grupa kotłowa, zapobiega przyrostowi ciśnienia ponad znamionowe ciśnienie pracy, dzięki spuszczaniu wody grzewczej przez dedykowaną membranę.
Szybki i wygodny montaż
Najważniejszą cechą wyróżniającą grupę TriBloc jest wielofunkcyjny system przyłączeniowy, który umożliwia wiele wariantów podłączenia i eliminuje konieczność stosowania dodatkowych złączek. Przekłada się to na dużą oszczędność czasu przy montażu urządzenia. Kluczowe zalety z punktu widzenia instalatora to:
■ zawór bezpieczeństwa, który można obrócić w pożądanym kierunku poprzez obracane przyłącze śrubowe
■ odpowietrznik, który można podłączyć do korpusu grupy bezpieczeństwa w różnych wariantach, tak by w każdej pozycji montażowej był położony pionowo, bez dodatkowych kątowników
■ manometr z gwintem samouszczelniającym montowany z boku lub od strony czołowej armatury
Komentarze (0)