Firma » Biznes
Triple PR wspiera wizerunkowo Laboratorium Kosmetyczne Floslek
Triple PR odpowiada za przygotowanie i implementację strategii komunikacji, a także za Media Relations, prowadzenie profilu na Facebooku oraz doradztwo wizerunkowe. Agencja realizuje również akcję edukacyjną „Dekalog Zdrowej Skóry” dla marki Floslek Pharma.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Projekt prowadzi Anna Zając, Senior Account Manager.
Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK jest producentem ponad 200 preparatów kosmetycznych, które są dostępne w aptekach, drogeriach i zielarniach na terenie całego kraju oraz sklepie internetowym. Firma za główny cel obrała sobie produkcję bezpiecznych i wysokiej jakości preparatów kosmetycznych. FLOSLEK na pierwszym miejscu stawia realizację potrzeb i oczekiwań klientów – zdecydowanych, wymagających i nowoczesnych kobiet.
Agencja Triple PR świadczy kompleksowe usługi public relations zarówno z zakresu Brand PR, jak i PR korporacyjnego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, działaniach Media Relations oraz budowaniem wizerunku marek w Internecie. W portfolio Agencji znajdują się m.in. Komandor, Vinderen, C-date.pl, Monster Worldwide Polska, HRS.pl, Ringier Axel Springer, Ergo International (marka Villa Italia), Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Lubię to – Social Media Agency, mail-media, Krajowa Unia Producentów Soków oraz Korporacja Przedsiębiorców Budowlanych UNI-BUD.
www.floslek.pl
www.triplepr.pl
Kontakt dla mediów:
Agata Górnicka
Triple PR
22 216 54 20
+48 601 542 502
agata.gornicka@triplepr.pl
Komentarze (0)