Dom » Budownictwo

Triumf Soudal na Gali Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016

Triumf Soudal na Gali Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016
Zobacz więcej zdjęć »
23 czerwca w Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy poznaliśmy Laureatów 12. edycji Rankingu Budowlana Marka Roku 2016. Firma Soudal po raz kolejny znalazła się na najwyższych pozycjach Rankingu, zdobywając garść prestiżowych nagród.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Podczas uroczystej Gali, w której wzięli udział m.in. przedstawiciele producentów materiałów budowlanych oraz organizacji zrzeszających wykonawców, Soudal został uhonorowany tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2016 w trzech kategoriach: piany montażowe, masy uszczelniające/silikony, kleje montażowe w kartuszach oraz tytułem Złoty Champion Roku 2016 w dwóch kategoriach: piany montażowe i masy uszczelniające/silikony. Tym samym osiągnął niekwestionowane zwycięstwo i potwierdził swoją pozycję lidera rynku chemii budowlanej.
 
Ranking Budowalna Marka Roku, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyróżnia się niezależnym charakterem i obiektywizmem. Klasyfikacja powstaje na podstawie badań przeprowadzonych wśród firm wykonawczych na terenie całego kraju, a branymi pod uwagę kryteriami są: częstotliwość stosowania marki, najwyższa dostępna na rynku jakość i najlepsza relacja ceny do jakości. O zwycięstwie w Rankingu decyduje zatem opinia odbiorców produktów i usług, a przyznana nagroda jest wyjątkowym wyróżnieniem. Nic dziwnego, że wydarzenie zdobywa coraz większą popularność, o czym najlepiej świadczy rekordowa liczba firm ubiegających się o tytuł Budowlanej Marki Roku w 12. edycji Rankingu.  
 
Wynik Rankingu potwierdza, że firma Soudal dostarcza produkty najwyższej jakości w przystępnej cenie, które cieszą się wielkim uznaniem wśród profesjonalistów. Stanowi zarazem silną motywacją do udoskonalania jej oferty produktowej oraz konsekwentnego realizowania jej strategii rozwoju. Firma obchodzi w tym roku podwójny jubileusz: 50-lecie swojego powstania oraz 20-lecie swojej obecności na rynku polskim, a ambitnym celem, do którego wytrwale zmierza, jest osiągnięcie obrotu w wysokości 1 mld euro do 2020 roku. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BestBrands

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »