Firma » Biznes
Troska o naszą planetę nie tylko od święta
Zobacz więcej zdjęć » |
Redukcja gazów cieplarnianych o 53%, czy przetwarzanie plastiku na poziomie ponad 93% – to tylko niektóre z działań zrealizowanych w 2020 roku przez tę markę. Można je znaleźć w specjalnym raporcie na temat społecznej odpowiedzialności ich biznesu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Avon od lat stara się w swojej działalności podejmować odpowiedzialne inicjatywy, a ich globalna strategia oparta jest na dwóch filarach: trosce o planetę (Planet Kind) i trosce o ludzi (Human Kind), które szczegółowo opisane są w publikacji „The Beauty of Doing Good. Responsible Business Report 2020”.
Ziemia to nasz wspólny dom
Marka Avon m.in. walczy ze zmianami klimatycznymi, dba o zwierzęta oraz stara się pakować swoje produkty wyłącznie w opakowania wykonane z surowców pozyskanych w zrównoważony sposób. W ubiegłym roku firma zredukowała emisję gazów cieplarnianych o 53%, a dalsze plany zakładają osiągnięcie zerowej emisji do 2030 roku. Avon odpowiedzialnie podchodzi również do produkcji swoich plastikowych opakowań. Już dziś poziom ich przetwarzania osiągnął ponad 93%, a do 2025 roku planują osiągnąć poziom 100% w skali globalnej.
Najważniejsi są ludzie
Marka podejmuje także szereg inicjatyw prospołecznych, których celem jest dbanie o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. Firma edukuje, rozwija i wspiera ważne społecznie tematy. Jednym z nich jest problem przemocy domowej, która według ogólnoświatowych danych Avon z 2020 roku, znacznie nasilił się – przede wszystkim z powodu izolacji i zamknięcia osób doświadczających przemocy ze swoimi sprawcami. W związku z tym marka rozpoczęła globalną kampanię #IsolatedNotAlone i przekazała 1 mln dolarów na rzecz 50 organizacji wspierających kobiety na całym świecie. W ten sposób Avon razem z lokalnymi fundacjami mógł realnie wpłynąć na losy pokrzywdzonych osób, wskazując im miejsca, gdzie mogą bezpiecznie szukać pomocy.
Coraz ważniejsze jest to, by firmy nie tylko sprzedawały produkty, ale również angażowały się w ważne społecznie sprawy i pomagały potrzebującym. Taka jest właśnie nasza wizja biznesu, co podkreślamy m.in. w ramach kampanii Watch Me Now – głośno mówiąc o tym, jaki naprawdę jest Avon. Co ważne, w 2020 roku udało nam się sprzedać na całym świecie aż 13 mln dedykowanych produktów, z których zysk przeznaczyliśmy na walkę z przemocą na tle płciowym, a także 18 mln produktów z Różową Wstążką, które wspierają kampanię Avon Kontra Rak Piersi. W Polsce w od 2019 roku ufundowaliśmy ponad 13 tys. USG piersi! Dodatkowo w kwietniu do naszej oferty dołączyły przypinki z symbolem różowej wstążki. Zebrany z ich sprzedaży dochód przeznaczymy w całości na wsparcie profilaktyki raka piersi – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Wsparcie w czasach COVID-19
W ramach walki z pandemią Avon wyprodukował na całym świecie ponad 9 mln środków do dezynfekcji rąk oraz ponad 4 mln maseczek ochronnych. W Polsce marka przekazała ponad 7 ton swoich produktów, takich jak mydła, szampony i żele do dezynfekcji, do szpitali i służb publicznych. Firma okazała także duże wsparcie dla swoich Konsultantek, zapewniając im m.in. dostęp do narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy w nowej, pandemicznej rzeczywistości – aplikację Avon On, broszurę elektroniczną czy też liczne programy szkoleniowe, ułatwiające zdalne prowadzenie biznesu.
Nadesłał:
a.wasilewska
|
Komentarze (0)