Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko
Trwa nabór placówek do trzeciego roku programu „Mam kota na punkcie mleka”
Patent na mleczną wiedzę
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ciągu pierwszych dwóch lat trwania Kampania dotarła do niemal 1700 szkół i blisko 175 000 uczniów. Tak znakomity wynik to nie przypadek. Zdaniem organizatorów programu, kluczem do sukcesu, przekładającym się na zainteresowanie szkół, jest atrakcyjna formuła prowadzonych działań, która w umiejętny sposób łączy naukę z zabawą. - Aby wiedza na temat wartości odżywczych mleka i jego przetworów oraz ich roli w codziennej diecie została w dziecięcych głowach na długo, musi być przekazana w atrakcyjny, twórczy sposób. Dlatego staramy się, by każde z działań proponowanych w ramach Kampanii maksymalnie angażowało młodych odbiorców. Specjalnie opracowane materiały edukacyjne, warsztatowa formuła mlecznych lekcji oraz rozmaite konkursy tematyczne gwarantują, że w trakcie mlecznej edukacji dzieci ani przez chwilę nie będą się nudzić - mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka.
Czy Twoja szkoła ma już kota na punkcie mleka?
Na oficjalnej stronie Kampanii wciąż trwa rekrutacja do mlecznego programu. Na zgłoszenia zainteresowanych szkół organizatorzy czekają jeszcze przez kilka najbliższych tygodni. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wejść na stronę www.mamkotanapunkciemleka.pl i wypełnić formularz rejestracyjny.
Wszystkie nowo zgłoszone szkoły otrzymają zestawy bezpłatnych materiałów edukacyjnych. Uczniowie znajdą w nich łamigłówki, zagadki i zabawy, dzięki którym dowiedzą się, dlaczego warto spożywać produkty mleczne. Do nauczycieli trafią scenariusze zajęć, ułatwiające przeprowadzenie lekcji na temat walorów mleka i jego przetworów oraz ich roli w diecie. W materiałach dla rodziców pojawią się natomiast artykuły ekspertów z zakresu żywienia, a także pomysłowe przepisy na mleczne pyszności.
Z myślą o dzieciach przygotowano ponadto dwie gry edukacyjne o tematyce mlecznej: karciankę, przeznaczoną dla uczniów z klas II-IV oraz dedykowaną starszym uczniom grę online „Mleczna kraina", dostępną po zalogowaniu na stronie programu.
Organizatorzy Kampanii, Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, zapewniają, że w nadchodzącym roku nie zabraknie również okazji do konkursowych zmagań, emocjonującej rywalizacji i szans na wygranie atrakcyjnych nagród.
Nadesłał:
MCConsultants
|
Komentarze (0)