Firma » Reklama

Trwa pierwsza kampania wizerunkowa marki Blachotrapez „Dachy wielu pokoleń”

Trwa pierwsza kampania wizerunkowa marki Blachotrapez pod nazwą „Dachy wielu pokoleń”. Zainaugurowały ją spoty w kanałach TVP oraz telewizjach należących do Polsatu i TVN-u. Działania w ogólnopolskich mediach telewizyjnych potrwają do 5 kwietnia br.

Celem działań marketingowych jest zbudowanie świadomości marki jako producenta, dla którego najważniejsze są polskie rodziny. Idea spotu oscyluje wokół ponadczasowych wartości, jakimi są relacje międzyludzkie odporne na działanie czasu. Korespondują one z misją firmy Blachotrapez, dla której celem jest wytwarzanie produktów najwyższej jakości. Tak, aby dachy ochraniały rodziny przez pokolenia. Kreacja podkreśla niezawodność firmy i jej nowoczesne podejście do produkcji, budujące pełne zaufanie konsumenta.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

– Blachotrapez jest rodzinną firmą, której przez lata udało się rozwinąć w bardzo dobrze prosperujące przedsiębiorstwo. Podjęliśmy decyzję, że pierwsza kampania wizerunkowa jest więc naturalnym krokiem, który pozwoli zwiększyć świadomość naszej marki. Mamy nadzieję, że działania w ogólnopolskich mediach stworzą nowe perspektywy, sprzyjające dalszemu rozwojowi firmy – mówi Witold Truty, Dyrektor Marketingu firmy Blachotrapez.

Kampania „Dachy wielu pokoleń” skierowana jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, budujących lub remontujących dom. Działania obejmują telewizję i Internet. Spoty 30-sekundowe wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund będą emitowane w największych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Rozrywka, TVP Polonia, TVP Sport, TVP Kultura, TVP Historia, TVN7, TVN Turbo, TVN24, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Biznes, Polsat Sport News, Superstacja, Eurosport oraz TV Republika. Pierwsza w historii firmy kampania wizerunkowa trwa od 2 marca do 5 kwietnia 2015 roku.

Za kreację i realizację spotu, a także planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja reklamowa Schulz Brand Friendly ze wsparciem komunikacyjnym agencji Sfera Group.

Spot reklamowy można obejrzeć także na firmowym kanale YouTube Blachotrapezu: https://www.youtube.com/watch?v=F2l-RLGfPvw&feature=youtu.be



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SferaPR

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Mietek 2015-03-30 10:32:55

    Dobrze że są polskie firmy które nie zapominają o budowie i promocji własnej marki. Niestety jest także dużo takich które zmarnowały dużo czasu i pracują teraz dla innych firm i są skazane na ich zamówienia. takim nawet dobra agenjca reklamowa nie pomoże https://www.youtube.com/watch?v=46VmWdb_sVg


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »