Technologie » Internet
Trzecia wersja systemu obsługi wydarzeń CONREGO
Zobacz więcej zdjęć » |
Aplikacja powstała w oparciu o doświadczenie zdobyte podczas trzech lat współpracy z organizatorami wydarzeń oraz najnowsze technologie.
- Naszym celem od początku istnienia firmy było dostarczenie aplikacji, która będzie przewyższała jakością, elastycznością i funkcjonalnością rozwiązania oferowane przez produkty konkurencyjne. Nasz zespół ciężko nad tym pracował i po raz kolejny osiągnęliśmy wyznaczony cel - mówi Tomasz Chrościechowski, właściciel firmy.
Trzecia wersja systemu CONREGO oferuje między innymi:
- całkowicie przebudowany i jeszcze łatwiejszy w obsłudze interfejs;
- panel administracyjny w dowolnej wersji językowej;
- możliwość obsługi wielu wydarzeń za pomocą pojedynczego wdrożenia;
- udoskonalony moduł zarządzania treścią serwisu internetowego wydarzenia;
- uniwersalny moduł tworzenia ankiet umożliwiający wygodne zarządzanie badaniami;
- wbudowaną wysyłkę potwierdzeń rejestracji i kampanii poprzez SMS;
oraz dziesiątki innych funkcji, które zostały przebudowane, by praca z system była dla organizatora jeszcze większym ułatwieniem i przyjemnością.
Poprzednia wersja CONREGO była wdrażana na potrzeby obsługi blisko 30 wydarzeń, na które zarejestrowało się ponad 28 000 uczestników, poddano recenzji blisko 1000 prac naukowych i konkursowych.
Z pomocą CONREGO konferencje, kongresy i festiwale organizowali między innymi: Convention Bureau Wrocław, UM Wrocław, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Gospodarki, Narodowy Instytut Audiowizualny, Gmina Lublin, NDAP, Grupa Pracuj, Polymus Integrated Communication, MPI Poland Club oraz Łódź Art Center.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Więcej informacji o funkcjach systemu na stronie http://www.conrego.pl, podczas gdy wersja DEMO (z perspektywy uczestnika) dostępna jest pod adresem http://demo.conrego.pl.
Nadesłał:
conrego.pl
|
Komentarze (0)