Moda » Odzież

Trzy miesiące akcji PCC 360* już za nami

55 wyjątkowych osobowości wzięło udział w akcji PCC 360*, która rozpoczęła się w styczniu tego roku w Poznań City Center. Trzy miesiące poszukiwań przyniosły ze sobą wiele pozytywnych zaskoczeń.
Wśród uczestników znaleźli się wielbiciele podróży po Europie, miłośnicy sportów ekstremalnych i  pasjonaci mody.
 

Pasja sposobem na życie

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przez trzy pierwsze miesiące akcji, wśród osobowości Poznania znaleźli się sportowi pasjonaci, miłośnicy podróży, wielbiciele muzyki. Styczeń zaskoczył nas dzięki Justynie, która jest miłośniczką książek fantasy. W lutym sfotografowaliśmy Ewę, z zawodu konstruktora okrętów, a Ania, która wzięła udział w akcji w marcu jest projektantem samochodów. Mateusz to uczestnik akcji PCC 3600 ze stycznia, studiujący w Londynie na kierunku Fashion Communication and Styling. Piotr sfotografowany w lutym to pasjonata latania w tunelu aerodynamicznym oraz wielbiciel skoków spadochronowych. Natomiast Szymon, który wziął udział w akcji w marcu to miłośnik butów i zegarków. Wśród uczestników znalazły się również pary. Łączyła je nie tylko miłość, ale przede wszystkim wspólne pasje. W styczniu Kinga i Bartosz planowali zwiedzenie wszystkich europejskich stolic w przeciągu dwóch kolejnych lat. Delikatna Marta – wielbicielka przedstawień baletowych i dynamiczny Patryk – pasjonat gry w piłkę nożną, to wydawać by się mogło dwie przeciwstawne osobowości jednak doskonale się uzupełniające. Sandra i Tomasz to rodowici poznaniacy. Ich lokalny patriotyzm przejawiał się nie tylko podczas rozmowy na temat Powstania Wielkopolskiego, ale także w momencie, gdy opowiadali o Lechu Poznań jeszcze za czasów legendarnego tercetu ABC.

Wszechobecna moda

Zawsze modna czerń, jeans, kraciaste koszule i szale – to właśnie te trendy charakteryzują większość stylizacji uczestników akcji PCC 3600. Postawili oni również na sportowe obuwie i przede wszystkim wygodne stylizacje. Kobiety zachwycały minimalizmem, ale jednocześnie stylem i elegancją. Sukienki w kwiaty, kolorowe dodatki, a także kolory ziemi to cechy charakterystyczne dla większości kobiecych stylizacji. Wśród mężczyzn przeważał styl sportowy. Połączenie szarości z intensywnymi kolorami doskonale wpisywało się w aktualnie panujące trendy. Jeansy i t-shirt wraz z wyrazistymi

 

kurtkami i adidasami to elementy charakterystyczne w męskich stylizacjach. Czy była zależność w ubiorze par? Jak sami przyznawali czasem ubierają się podobnie, jednak wynika to z podobnego gustu. Zdecydowanie lepiej czuli się w niezobowiązujących, streetowych stylizacjach.  

Zwycięzcy miesięcy

W styczniu zwyciężczyniami miesiąca byłby Dorota i Daria, czyli wyjątkowa mama
 i córką, które łączy niesamowita więź. Obie mają bardzo podobny styl i świadomość swoich sylwetek, dodatkowo mówią i śmieją się w ten sam sposób. Młodzieżowa stylizacja z użyciem koloru marsala dowodziła, że obowiązujące trendy nie są im obce. Na początku roku zwyciężyli również Kinga i Bartosz, których styl można opisać, jako elegancki  minimalizm w połączeniu z wygodą
. Mix koloru niebieskiego, brązu i czerni dowodzi, że klasyka nie musi być nudna, a wręcz wpisuje się w obowiązujące trendy. Luty to miesiąc par, dlatego też zwycięzcami okazali się Iwona i Wojciech oraz Patrycja
i Jakub. Ci pierwsi to
para wyróżniająca się pozytywną energią, a także wzajemnym wsparciem. Wojciech w odpowiedzi na pytanie czym się zajmuje wyjaśnił pół żartem, pół serio, że „wspiera żonę”. Kreatywne podejście do mody i zamiłowanie do szycia Iwony widać było na pierwszy rzut oka. Natomiast Patrycja i Jakub to pełen luz i indywidualizm. Oboje doskonale czuli się w swoim towarzystwie i chętnie opowiadali o ich ulubionych eksperymentach kulinarnych m.in. wege-pączkach. W marcu zwyciężyła Wiktoria oraz Natalia i Mikołaj. W przypadku Wiktorii – wielbicielki nowości kinowych – widać było, że lubi modę i ma swój własny styl: sportowe buty, kurtka typu bomber i stylowe dodatki, nadawały indywidualny charakter jej stylizacji. Natalia i Mikołaj to para idealnie dopasowana do siebie. Oboje dobrali identyczne dodatki – białe sneakersy, które uzupełniały cały look. Natalia zaskoczyła ekipę PCC 3600 zamiłowaniem do piłki nożnej
i regularnym uczestnictwem w meczach Lech Poznań.

***

Akcja „PCC 360o

Akcja „PCC 360o” ma na celu pokazanie różnorodności poznaniaków, stworzenie przeglądu osobistości odwiedzających Poznań City Center. Co drugi czwartek w alejkach galerii, a także na placu przy rondzie Matyi, stylistka: Basią Józefiak wraz z fotografem: Darkiem Myszkowskim wybierają gości z osobowością. Każda z osób, która zostanie sfotografowana, pojawia się w galerii zdjęć prezentowanej na oficjalnym Facebookowym profilu Poznań City Center, dzięki czemu bierze udział w konkursie na like. Następnie dwie osoby, z największą ilością głosów (like`ów) z danej akcji wygrają bon o wartości 50 zł do zrealizowania w PCC. Dodatkowo spośród zwycięzców tygodni w danym miesiącu – eksperci modowi wybierają dwa typy miesiąca, którzy dodatkowo otrzymają bon

o wartości 200 zł. 


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRinspiration

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »