Firma » Biznes
Trzy nowe galerie Carrefour na Shopping Center Forum 2016
W latach 2014 - 2016 Carrefour Polska przeprowadził 19 remodelingów swoich centrów handlowych. Firma utrzymuje wysokie tempo inwestycji w swoje nieruchomości, które zostało osiągnięte w ubiegłym roku. Celem tych działań jest spełnienie zmieniających się wymagań najemców i klientów. Podjęte przez Spółkę działania remodelingowe wpływają na zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów oraz ich popularności i konkurencyjności na lokalnych rynkach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas ubiegłorocznych targów Shopping Center Forum Carrefour ogłosił rozpoczęcie projektu Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, który będzie pierwszym w województwie centrum wyprzedażowym. Powstanie ono w wyniku modernizacji istniejącej galerii handlowej należącej do Carrefour. W pierwszej fazie zaoferuje 11 500 m2 powierzchni najmu oraz ponad 60 marek outletowych. W tym roku firma zaprezentuje postępy w realizowanej inwestycji. Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma NEINVER – lider centrów outlet w Polsce, Hiszpanii i wielu krajach europejskich wraz JLL - światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji z sektora nieruchomości komercyjnych. NEINVER będzie odpowiedzialny również za zarządzanie powstającym centrum outlet.
Po raz pierwszy na targach zostanie zaprezentowana Galeria Gryf w Szczecinie, której wnętrza i fasada ulegną modernizacji. Obok nowej strefy gastronomicznej pojawi się centrum rozrywki dla całej rodziny oraz plac zabaw. Kolejnym projektem realizowanym obecnie przez Carrefour jest Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku. Ten obiekt, zaprezentowany po raz pierwszy na targach Shopping Center Forum 2015, przejdzie kompleksową rozbudowę i modernizację w 2016 roku. Po przebudowie zaoferuje ponad 20 000 GLA z 60 punktami handlowo-usługowymi. Wśród najemców prezentowanych galerii znajdują się takie marki jak RTV Euro AGD, Jysk, CCC, Deichmann, Reserved czy Cropp, a także klub fitness.
Carrefour Polska zaprezentuje swoje projekty na stoisku nr 2.6 na targach Shopping Center Forum, które odbędą się 21-22 września 2016 r. w Warszawskim Centrum Expo XXI. Firma jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.
Nadesłał:
Biuro Prasowe Carrefour
|
Komentarze (1)
Nowe galerie, remodeling, ale kosztem wakatów i zatrudnionych za marne pieniądze Ukraińców. Sukces ma niestety i tę ciemną stronę. Za 1400 netto nikt nie będzie pracował.