Technologie » Telekomunikacja
Twój ruch ze SMART RFID
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tytuł gry brzmi „Tagi vs. Kody”. To dlatego, że jej główny mechanizm oparty jest na zestawieniu dwóch metod, stosowanych w kluczowych etapach retailu: tagów RFID oraz kodów kreskowych. Jak się okazuje, decydując się na technologię radiowej identyfikacji, czyli RFID, można zyskać realną przewagę nad konkurencją. Realną, bo przekładającą się na zaoszczędzony czas i pieniądze, a także przynoszącą wzrost zadowolenia klientów. Poszczególne pola prowadzą gracza przez centrum dystrybucyjne, magazyn, sklep (a w nim m.in. przez przymierzalnię, kasę czy bramki antykradzieżowe). Wszędzie w jasny i zrozumiały sposób ukazano sposób funkcjonowania kodów kreskowych i tagów RFID. Mechanizm rozgrywki zakłada, że im częściej w swojej handlowej podróży gracz będzie miał do czynienia z technologią RFID, tym szybciej osiągnie metę, a tym samym – zwycięstwo.
„Chcemy dzielić się swoją wiedzą o RFID na różne sposoby” – opowiada dr inż. Karolina Kozłowska, prezes zarządu Smart Technology Group. „Nie jest sztuką napisanie kilkustronicowego artykułu, szczegółowo opisującego właściwości tej technologii i pełnego skomplikowanych zwrotów. Dlatego stawiamy na atrakcyjny przekaz. Czytelnicy Evigo na co dzień stykają się z wyzwaniami, które zawarliśmy w naszej grze. W ten sposób łatwiej będzie im zrozumieć, jak wielki potencjał dają produkty marki SMART RFID”.
Ci, którzy zdecydują się rozegrać partię „Tagów vs. Kody” dowiedzą się, dlaczego program lojalnościowy oparty na SMART RFID pomoże w podwojeniu liczby uczestników, jak łatwo można przyspieszyć obsługę klientów przy kasie, a także jak zoptymalizować przebieg procesów inwentaryzacji bądź przyjęcia towaru.
Nadesłał:
wielkaradosc
|
Komentarze (0)